SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

K2, MullenLowe Warsaw i S4 wśród agencji walczących o obsługę reklamową Tauronu

Siedem agencji złożyło oferty w przetargu na kompleksową obsługę kreatywną kampanii reklamowych i innych działań marketingowych spółki Tauron Sprzedaż - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. K2, MullenLowe Warsaw, S4 i Czart.

Przetarg Tauronu dotyczy kompleksowej obsługi kreatywnej kampanii reklamowych i innych działań marketingowych spółki. Tauron zamierza wybrać w nim maksymalnie 4 agencje, z którymi zawrze tzw. umowy ramowe. Będzie z nimi pracować przez 18 miesięcy. Łączny budżet wynosi 2,89 mln zł.

Oferty w przetargu złożyły agencje: Space of Ad (z ceną brutto 659,1 tys. zł), Twożywo (633,6 tys. zł), S4 (794,8 tys. zł), MullenLowe Warsaw (1,48 mln zł), OS3 z Art Group (674,4 tys. zł), Czart (755,3 tys. zł), K2 (1,77 mln zł).

Wybrane w przetargu agencje będą odpowiadać m.in. za opracowanie strategii komunikacji kampanii reklamowej, uwzględniającej cel sprzedażowy lub informacyjny oraz charakterystykę grupy/grup docelowych (przewiduje się max. 5 grup docelowych w ramach jednej kampanii).

Ich zadaniem będzie także opracowanie kreacji głównej kampanii reklamowej, pracowanie hasła/nazwy kampanii reklamowej tj. sloganu reklamowego oraz CTA, dających się odpowiednio przełożyć i zastosować w komunikacji z poszczególnymi grupami docelowymi w różnych kanałach komunikacji jakie przewidziane będą w ramach danej kampanii reklamowej. Będą również zajmować się opracowywaniem spójnych wyróżników i treści marketingowych danej kampanii reklamowej, które będą używane w komunikacji marketingowej, opracowywaniem scenariuszy reklam radiowych i telewizyjnych, audycji i filmów informacyjnych, prezentacji multimedialnych, reklam do centrów handlowych itp., projektami akcji ambientowych, konkursów, loterii, akcji dodatkowych wspierających kampanie reklamowe lub innych działań marketingowych skierowanych do klientów.

Obecnie obsługą reklamową Tauronu zajmują się agencje S4, DSK, Czart i Twożywo.

Dołącz do dyskusji: K2, MullenLowe Warsaw i S4 wśród agencji walczących o obsługę reklamową Tauronu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xD
Nie szkoda czasu? Tauron zmieniał zarząd kilka razy w ciągu ostatnich 12msc.; nie brzmi to jak stabilny klient
odpowiedź