SMB przygotowuje standardy rekrutacji i szkoleń w call centers
Grupa telemarketingowa przy Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego rozpoczęła prace nad wprowadzaniem standardów rekrutacji i szkolenia zawodowego w branży call center. Projekt ma zostać zaprezentowany i wprowadzony na początku przyszłego roku.
W pracach nad zbiorem zasad określających rekrutację i szkolenia konsultantów telefonicznych biorą udział przedstawiciele firm członkowskich Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego i innych zaproszonych call centers. W tym celu w ramach działającej przy SMB grupy telemarketingowej wydzielono specjalną komisję. Przy projekcie współpracuje również FEDMA - Europejskie Stowarzyszenie Direct i Interactive Marketingu.
Na podstawie opracowanych w ten sposób standardów firmy z branży call center będą mogły przygotować dla swoich pracowników odpowiednie programy rekrutacyjne i szkoleniowe. Jednocześnie po spełnieniu założonych kryteriów będą mogły posługiwać się przyznanym przez SMB certyfikatem.
Przygotowywany obecnie projekt ma nie tylko wprowadzić jasne zasady w zakresie rekrutacji i szkoleń pracowników call centers, lecz również podnieść rangę zawodu telemarketera. Dokument ma zostać zaprezentowany i wprowadzony w życie na początku przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: SMB przygotowuje standardy rekrutacji i szkoleń w call centers