Jacek Barankiewicz prezesem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się walne zgromadzenie członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, na którym wybrano składy zarządu i komisji rewizyjnej. Na czele organizacji stanął Jacek Barankiewicz.
Nowym prezesem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB został Jacek Barankiewicz, ekspert z długoletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu (BWExperts). Barankiewicz zastępuje na stanowisku Magdalenę Brzeską (Axcelo), która funkcję pełniła przez sześć lat. Magdalena Brzeska pozostaje aktywną członkinią zarządu.
Nowy skład zarządu SMB w kolejnej kadencji to:
1. Jacek Barankiewicz (BWExperts)
2. Magdalena Brzeska (Axcelo)
3. Grzegorz Bonder (Unique One)
4. Bartosz Brzozowski (ex EDC)
5. Rafał Dywan (Bank Millennium)
6. Marek Grabowski (Orange)
7. Mikołaj Janicki (ProDuct)
8. Beata Szynkowska (Lockus)
W skład Komisji Rewizyjnej weszli:
1. Anna Karwacka (CCTraining)
2. Maciej Wielkopolan (BWExpert)
3. Sławomir Rawa (PWPW)
4. Jarosław Zuchora (WeDo)
Nowy zarząd będzie kontynuował dotychczasowe zadania. Planuje także nowe inicjatywy.
Dołącz do dyskusji: Jacek Barankiewicz prezesem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB