„Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem Siódemki. Reality-show śledzi 823 tys. widzów, 10 proc. udziału w 16-49
Emitowany w Siódemce czwarty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 823 tys. widzów. Reality-show ma zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych trzech odcinków czwartego sezonu reality-show „Ślub od pierwszego wejrzenia”, wyemitowanych w okresie od 28 lutego do 13 marca 2020 roku wyniosła 823 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 5,72 proc. w gronie wszystkich widzów, 9,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnął drugi. Śledziło go średnio 835 tys. osób.
Reality-show ma zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2019 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,21 proc., a w grupie 16-49 było to 3,65 proc.
Podczas nadawania „Hotelu paradise” Siódemka zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Wiceliderem w tym czasie jest kanał TV4, który ma 5,07 proc., trzecie miejsce należy do TV Puls (4 proc.), a czwarte - do TTV (2,94 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka jest zdecydowanym liderem.
Koncepcja programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” polega na tym, że ślub biorą osoby, które nigdy wcześniej się nie znały. Pary dobierają naukowcy na podstawie kryteriów takich jak testy psychologiczne, wzrost czy doświadczenie życiowe. Show zrealizowany został na bazie duńskiego formatu „Gift Ved Forste Blik.
Poprzednie trzy sezony cyklu nadawane były w TVN. Trzecia edycja pokazywana była w poniedziałki o godz. 22.30, w okresie od 3 września do 19 listopada 2018 roku. Średnia widownia show wyniosła 1,27 mln osób, co przełożyło się na 14,74 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 20,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,24 proc. w grupie 16-59.
Dołącz do dyskusji: „Ślub od pierwszego wejrzenia” hitem Siódemki. Reality-show śledzi 823 tys. widzów, 10 proc. udziału w 16-49