SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słodziaki reklamują Polski Cukier (wideo)

Świąteczna kampania reklamowa - przygotowana przez firmy Walk Creative i MTR Media - promuje Polski Cukier (produkowany przez Krajową Spółkę Cukrową). Akcja wprowadza nowy format kreatywny komunikacji marki, pod hasłem „Słodziaki przedstawiają”.

Główny przekaz kampanii to naturalna słodycz Polskiego Cukru, która ma być gwarancją udanych wypieków świątecznych. W reklamach występują dzieci eksperymentujące w kuchni.

Akcja obejmuje telewizję (15 sekundowy spot i 8-sekundowe billboardy sponsorskie emitowane w kanałach grupy TVN, Polsat i TVP) oraz internet (aktywności na facebookowym fanpage’u Sekrety Słodkiej Kuchni).

Akcje potrwa cały grudzień. Za kreację reklam i działania w social media odpowiadają agencje Walk Creative i Walk Social Media, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MTR Media.

Główny konkurent marki Polski Cukier - Cukier Królewski (Südzucker Polska) bożonarodzeniową kampanię rozpoczął już w połowie listopada br. Promowane są w niej m.in. nowe opakowania i logotyp tej marki. Kreację przygotowała agencja Havas Engage Warsaw, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena.

Dołącz do dyskusji: Słodziaki reklamują Polski Cukier (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl