Polski Cukier rusza z kampanią sponsoringową i reklamową (wideo)
W telewizji i kinach wystartowała nowa kampania marki Polski Cukier (Krajowa Spółka Cukrowa). Akcję realizowaną pod hasłem „Polski Cukier dodaje energii” przygotowały firmy Open Gate Visual&Media, Kinads i MTR Media.
Bohaterem billboardów sponsorskich i spotu reklamowego jest cukier brązowy w dwóch wariantach opakowań: tradycyjnym oraz z dozownikiem.
Kampania sponsoringowa obejmuje stacje TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz pasma z popularnymi serialami, programy kulinarne oraz telewizje śniadaniowe. Spot reklamowy emitowany będzie w sieci kin Kinads na terenie całego kraju. Kampania telewizyjna potrwa do końca sierpnia br., a reklamę kinową będzie można obejrzeć do 6 czerwca br.
Kreacje kampanii przygotował Open Gate Visual&Media wraz z agencją Kinads. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja MTR Media.
Dołącz do dyskusji: Polski Cukier rusza z kampanią sponsoringową i reklamową (wideo)