Sirius i Chrysler tworzą samochodową telewizję
Sirius Satellite Radio uruchomi telewizję 'z tylnego siedzenia' w samochodach grupy Chrysler.
Chrysler będzie pierwszym producentem samochodów, który w wybranych, nowych modelach z linii Chryslera Jeepa i Dodge’a, zaoferuje Sirius Backseat TV. Usługa ma być dostępna od przyszłego roku.
Backseat TV dostarczy trzy rodzinne kanały, w których znajdą się programy takich stacji jak Nickelodeon, Disney Channel i Cartoon Network. Usługa będzie kosztować 470 dolarów. Składa się na nią pierwszy rok korzystania z serwisu. Później klient będzie musiał oprócz opłaty w wysokości 12,95 dolara za abonament Sirius Satellite Radio, dopłacić jeszcze 7 dolarów miesięcznie, żeby móc korzystać także z Backseat TV.
Przez pierwszy rok system do odbioru Backseat TV będzie mógł być instalowany wyłącznie w samochodach Chryslera. Dopiero po tym okresie Sirius będzie mógł porozumiewać się z innymi producentami samochodów.
Sirius Satellite Radio jest jednym z dwóch - obok XM Satellite Radio - satelitarnych serwisów radiowych działających na terenie USA i Kanady. W swojej ofercie posiada 69 kanałów muzycznych i 65 sportowych, informacyjnych i rozrywkowych. Firma powstała w 1990 roku jako CD Radio, a obecną nazwę przyjęto w 1999 roku. Główna siedziba mieści się w Nowym Jorku. 19 lutego tego roku Sirius poinformował, że planuje nabycie swojego rywala XM za 4,6 miliarda dolarów.
Dołącz do dyskusji: Sirius i Chrysler tworzą samochodową telewizję