SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netflix udostępnił zwiastun i ujawnił datę premiery nowego serialu animowanego „Agent Elvis” z głosem Matthew McConaugheya

Netflix zaprezentował nowy zwiastun „Agenta Elvisa”, czyli serialu animowanego dla dorosłych, który zmienia Elvisa Presleya w superszpiega. Poza zapowiedzią nietuzinkowych gadżetów, które król rock and rolla będzie wykorzystywał w swoich tajnych misjach, nowy zwiastun przedstawia także główną obsadę postaci towarzyszących Elvisowi podczas jego szpiegowskich przygód.

„Agent Elvis”, Netflix„Agent Elvis”, Netflix

Serial opowiada o podwójnym życiu Elvisa Presleya po tym, jak został zwerbowany przez agencję szpiegowską do obrony świata przed szaleńcami i terrorystami. I chociaż wciąż nie wiemy, dlaczego Elvis zostaje szpiegiem, zwiastun podkreśla, że zdecydowanie jest właściwym człowiekiem do tego zadania.

Wyjątkowe poczucie humoru „Agenta Elvisa”

Animacja, żartując z serii przygód o Bondzie i jego niesamowitych gadżetów, pokazuje Elvisa próbującego wykorzystać specjalne właściwości długopisu tylko po to, by dowiedzieć się, że jest to przedmiot codziennego użytku. Serial osadzony jest między latami 60. a 70. XX wieku. Naśmiewając się z wielu wydarzeń historycznych, animacja przedstawia Elvisa jako pierwszego człowieka na Księżycu, nie później niż w 1969 roku. Elvis podaje także rękę prezydentowi Richardowi Nixonowi, zanim skandal Watergate doprowadził do jego rezygnacji w 1974 roku.

Twórcy serialu i obsada

„Agent Elvis” stworzony został przez byłą żonę Elvisa, Priscillę Presley wraz z Johnem Eddiem. Mike Arnold pełni funkcję showrunnera. Serial wyprodukowała firma Sony Pictures Animation, studio stojące za „Spider-Man: Into the Spider-Verse”. Producentami wykonawczymi są Matthew McConaughey, Kevin Noel, Chris Prynoski, Shannon Prynoski, Antonio Canobbio, Ben Kalina, Jamie Salter, Corey Salter i Marc Rosen, a współproducentem wykonawczym jest Fletcher Moules.

Premiera serialu odbędzie się 17 marca na Netfliksie.

Netflix ma globalnie 230 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W IV kwartale 2022 r. liczba subskrybentów Netfliksa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.

Dołącz do dyskusji: Netflix udostępnił zwiastun i ujawnił datę premiery nowego serialu animowanego „Agent Elvis” z głosem Matthew McConaugheya

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl