„RoZgrzewka na zgrupowanie” w zimowej kampanii Warki (wideo)
Rusza kolejna kampania reklamowa piwa Warka (Grupa Żywiec) pod hasłem „na każde zgrupowanie”. Za przygotowanie i przebieg akcji odpowiadają firmy Just, Opus Film, Pride&Glory, Men at Work, G3 i Media Vest.
Nowe reklamy Warki rozgrywają się w zimowej scenerii. Przy czym są w nich wykorzystywane ujęcia z poprzedniego spotu piwa pod hasłem „Warka na każde zgrupowanie”, emitowanego jesienią ub.r. (obejrzyj go).
Marka jest promowana w oparciu o ten slogan od Euro 2012. Ma to podkreślać, że jest oficjalnym sponsorem naszej reprezentacji piłkarskiej.
Obecna kampania obejmuje też konkurs, w którym należy kupić czteropak Warki, wejść na fanpage marki na Facebooku i wraz z dwójką znajomych stworzyć własne zgrupowanie o ciekawej nazwie. Do wygrania jest prawie 10 tys. gadżetów Pumy (piłki, bluzy, rękawiczki, kurtki, czapki) i zestawy Warki. Konkurs potrwa do 15 marca.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji oraz punktach sprzedaży. Spot telewizyjny przygotowały agencja Just (kreacja) i dom produkcyjny Opus Film (produkcja), reklamy BTL - agencja Men at Work, działania w internecie prowadzi agencja Pride&Glory, obsługą konkursu zajmuje się agencja G3, a media kupił dom mediowy Media Vest.
Dołącz do dyskusji: „RoZgrzewka na zgrupowanie” w zimowej kampanii Warki (wideo)