Robot w kampanii Gripexu V-Caps (wideo)
W telewizji, internecie i aptekach rozpoczęła się kampania reklamowa Gripexu V-Caps. Akcję przygotowały firmy USP Zdrowie, S4 i Starcom.
Kampania Gripexu V-Caps, wprowadzonego do sprzedaży w grudniu ub.r., pokazuje, że preparat ten skutecznie zwalcza osłabienie i zmęczenie towarzyszące przeziębieniu czy grypie. Przekaz reklamowy opiera się na analogii między baterią, a kapsułką promowanego produktu. W związku z tym bohaterem spotu jest robot, któremu bateria dodaje energii, tak jak Gripex V-Caps chorej osobie.
Kampania od 21 lutego jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i wybrane kanały tematyczne), internecie oraz aptekach (materiały POS). Akcję wspólnie z firmą USP Zdrowie, do której należy marka Gripex V-Caps, przygotowały agencja reklamowa S4 (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Robot w kampanii Gripexu V-Caps (wideo)