SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mogę” w reklamach Gripex Max i Gripex Hot Zatoki (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa leków przeciw przeziębieniu i bólowi zatok Gripex Max i Gripex Hot Zatoki (produkowanych przez USP Zdrowie).

W spotach z kampanii pokazywani są mężczyzna zmagający się z grypą i przeziębieniem oraz kobieta z przeziębieniem i bólem zatok. Bohater podkreśla zalety leku Gripex Max, a bohaterka - Gripex Hot Zatoki.

Reklamy są oparte na różnym użyciu słowa „mogę”. Bohaterowie spotów stwierdzają, że mogą dalej zmagać się z objawami przeziębienia i bólu zatok albo skorzystać z Gripexu. Natomiast po tym, jak dzięki działaniu tego leku mijają ich kłopoty zdrowotne, mogą prowadzić aktywny tryb życia.

 

To nowy cykl kreatywny reklam Gripexu. Poprzednio produkt był reklamowany pod hasłem „Szkoda czasu na przeziębienie i grypę!”.

 

USP Zdrowie nie odpowiedziało na razie na nasze pytania dotyczące szczegółów przebiegu kampanii oraz odpowiadających za nią firm marketingowych.

Dołącz do dyskusji: „Mogę” w reklamach Gripex Max i Gripex Hot Zatoki (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl