SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyścig rajdowy reklamuje Gripex Max i HotActive Forte (wideo)

W nowej kampanii leku przeciw przeziębieniu i grypie Gripex (produkowanego przez USP Zdrowie) reklamowane są jego dwie wersje: Max i HotActive Forte. Reklamy pokazują załogę rajdową startującą w wyścigu. Akcję przygotowały firmy Unlimited, Selfish 3 i Starcom.

Nowy spot Gripexu pokazuję dwuosobową załogę rajdową, która w trudnych warunkach pogodowych przygotowuje się do wyścigu. Żeby szybko zwalczyć pierwsze objawy przeziębienia i grypy, sięgają po promowany preparat: kierowca wybiera Gripex HotActive Forte w saszetkach, a jego pilot - Gripex Max w tabletkach. Reklama podkreśla, że Gripex skutecznie likwiduje gorączkę, ból gardła i głowy oraz katar. Podsumowuje to hasło: „Maksymalna siła na objawy przeziębienia i grypy”.

W poprzednim sezonie jesienno-zimowo-wiosennym komunikacja marketingowa Gripexu była prowadzona pod hasłem „I wracasz do akcji!”, obejmowała też internetową akcję „Wielkie poszukiwania grypy”.

Nowa kampania reklamowa będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Kreacją spotu zajęła się agencja reklamowa Unlimited, wyreżyserował go Bartek Prokopowicz, a wyprodukował dom produkcyjny Selfish 3. Za planowanie i zakup mediów do akcji odpowiada dom mediowy Starcom (z początkiem przyszłego roku tę obsługę przejmie spółka Mets należąca do MEC).

Dołącz do dyskusji: Wyścig rajdowy reklamuje Gripex Max i HotActive Forte (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tomtom94
Dobra; umowność w tej reklamie jest bardzo duża (np. pilot i kierowca komunikują sie podczas jazdy za pomącą mikrofonów i słuchawek, bo silnik zagłuszałby pilota; rozbawiło mnie też te ruchy rękami pilota i spoglądanie za kierowcę, co jest absurdalne), ale powiedzmy, że dobrze się dzieje, że reklamy sięgają do tematyki motorsportu :)
odpowiedź
User
albani
głupi kontekst dla kampanii takiego produktu, było już kilka takich metafor. bez wielkiego pomysłu.
odpowiedź
User
Jabłon
A ten typ z lewej strony ekranu co udaje pilota? Iście Koński wyraz twarzy! Jakby chłop od pługa oderwany i wsadzony na siłę do samochodu! Jak "naturalnie" gra ze sztucznym uśmiechem i w ostatniej scenie pompuje ręką bicepsik. Uśmiałem się do łez. Aktorzyna pożal się boże, pewnie wzięli z łapanki kogoś z brzegu bez castingu. Ja bym go nawet jako statysty nie zatrudnił.
odpowiedź