Raper Lil Wayne w reklamie Plusha
Wystartowała nowa kampania Plusha (Polkomtel), promująca 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego Tidal. W spocie pojawił się znany amerykański raper Lil Wayne. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Scholz&Friends Warszawa, Vizeum i TFP.
W 15-sekundowym spocie reklamowym Lil Wayne rozmawia z sympatycznym pluszakiem, brand hero Plusha.
Obaj promują darmowy dostęp do serwisu muzycznego Tidal przez 90 dni dla klientów Plusha w ofercie na kartę i z abonamentem. Po zakończeniu 90-dniowego okresu darmowego korzystania z serwisu, dostęp do Tidal wynosi 19,99 zł na 30 dni, o czym użytkownik zostanie powiadomiony wiadomością SMS na dwa dni przed zakończeniem bezpłatnego okresu użytkowania.
Spot trafił do emisji w telewizji i internecie.
Plush zachęca #zostanwdomu
Ponadto, w ramach akcji #zostanwdomu miłośnicy muzyki, którzy wybiorą Tidal w Plushu, słuchając ulubionych utworów nie będą pomniejszać swoich pakietów danych. Bonus zostanie udostępniony począwszy od 20 marca na razie na 30 dni. Dalsze decyzje dotyczące jego przedłużenia zależeć będą od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.
Bezpłatny dostęp do serwisu oraz brak naliczania transferu danych w Tidal to nie jedyne udogodnienia dla klientów Plusha. W ofercie abonamentowej za 25zł lub po doładowaniu kwotą 25zł w ofercie na kartę aplikacje takie jak Facebook, Messenger, Instagram i WhatsApp nie zużywają transferu danych. Dodatkowo klienci otrzymują specjalny pakiet 10 GB na YouTube i TikTok w cenie.
Za kreację kampanii odpowiada Scholz&Friends Warszawa. Spot wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak, wyprodukowało go studio TFP. Za zakup mediów odpowiada Vizeum. Za kontakt z artystą odpowiada Tidal Polska.
Dołącz do dyskusji: Raper Lil Wayne w reklamie Plusha