Scrollowanie bez końca reklamuje Plush na Kartę (wideo)
W nowej kampanii taryfy Plush na Kartę (oferowanej przez Polkomtel) reklamowany jest dodatkowy pakiet internetowy na korzystanie z platform TikTok i YouTube. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, Vizeum i TFP.
Spot z kampanii pokazuje, jak Plushak, brand hero oferty Plush, wchodzi zimą do góralskiej chaty i pozwala dziewczynie, żeby scrollowała serwisy internetowe na jego smartfonie.
Kampania reklamuje ofertę, w ramach której przy doładowaniu w Plush na Kartę za minimum 25 zł użytkownik dostaje dodatkowe 10 GB pakietu internetowego na miesiąc do wykorzystania na TikToku i YouTubie. Standardowe pakiety internetowe (nie zużywają się przy korzystaniu z Facebooka, Messengera, Instagrama i WhatsAppa) wynoszą: 10 GB przy doładowaniu za 25 zł, 20 GB przy 50 zł, 50 GB przy 100 zł, a 100 GB przy 200 zł.
W poprzedniej akcji marki Plush, promującej wariant abonamentowy, Plushak był w salonie masażu.
Działania reklamujące markę Plush obejmują przede wszystkim telewizję, internet oraz kina. Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa, za realizację spotu - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
Oferta Plush jest dostępna od ponad pięciu lat, Polkomtel nie podaje, ilu użytkowników z niej korzysta. Cała grupa Cyfrowy Polsat na koniec września ub.r. miała sprzedanych w modelu prepaidowym 2,44 mln jednostkowych usług telefonii komórkowej, o 4,3 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Scrollowanie bez końca reklamuje Plush na Kartę (wideo)
Jak chcesz dodatkowo 50 zł to podczas rejestracji wpisz mój kod: TOMASZPMSM
Polecam bo warto.