Tiktoker przerabia hit disco polo w reklamie lodów „Ice Cream Now”
Unilever promuje usługę dostawy lodów „Ice Cream Now” utworem stworzonym przez tiktokera Przemka Kucyka w kampanii autorstwa 2012 Agency i Lettly. Motywem muzycznym jest przeróbka dawnego hitu "Lato w Kołobrzegu" zespołu Skaner.
Przemek Kucyk stworzył na potrzeby kampanii Unilevera tiktokową piosenkę „Rewelacja na kanapie, Ben&Jerry’s, Magnum w łapie”. Wzorowany na dawnym hicie zespołu Skaner utwór jest motywem przewodnim kampanii marek lodowych Unilever, promującej zamawianie lodów w dostawie przez platformy „food delivery” w usłudze „Ice Cream Now”.
Stary hit na TikToku w nowej odsłonie
Kampania została przygotowana dla Unilever przez Lettly i 2012 Agency, a poza tiktokerem Przemkiem Kucykiem wykonującym utwór, w kampanii wzięli udział również inni twórcy tacy jak Kuba Grochmalski, Kuba Sitarski, Katarzyna Chojnacka, Pupcik Dupcik, Adrian Jarząbek i Weronika Walesiewicz.
W tiktokowych scenkach twórcy pokazali, jak korzystają z usługi Ice Cream Now w swoim codziennym życiu oraz ogłosili tiktokowy konkurs na platformie Glovo z torbami termicznymi pełnymi lodów Magnum i Ben&Jerry’s do wygrania.
Za koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii odpowiedzialna jest Agencja 2012, a strategią działań influencerskich, doborem twórców do kampanii, koordynacją współpracy z nimi oraz organizacją konkursu zajęło się Lettly.
Dołącz do dyskusji: Tiktoker przerabia hit disco polo w reklamie lodów „Ice Cream Now”