SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 100 tys. zł za spot przy serwisie sportowym w Polsacie

W opublikowanym na listopad cenniku reklamowym Polsatu najwyższe ceny reklam obowiązują w blokach reklamowych przy serwisie sportowym, "Wydarzeniach" oraz programie "Nasz nowy dom". To wydatek rzędu ok. 100 tys. zł netto.

108,6 tys. zł netto (cena bez rabatów, bez VAT dla spotu 30-sek.) trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnej emisji serwisu sportowym po głównym serwisie informacyjnym. W dni powszednie cena jest niższa i wynosi maksymalnie 76 tys. zł.

Na spot przy "Wydarzeniach" trzeba z kolei wydać 97,4 tys. zł dla emisji w niedziele i do 88,8 tys. zł w dni robocze. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 85,3 tys. zł i 66,1 tys. zł

Na 94,5 tys. zł wyceniono spot w paśmie kabaretowym, które w Polsacie można oglądać w niedzielne wieczory. 92,8 tys. zł zapłacą natomiast reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się z reklamą przy programie "Nasz nowy dom".

Spot przy serialu "Przyjaciółki" kosztuje 80,8 tys. zł, a przy "Pierwszej miłości" - nie przekracza kwoty 82,8 tys. zł.

77 tys. zł trzeba z kolei wydać na reklamę w paśmie filmowym "Mega Hit". Reklama przy programie "Twoja twarz brzmi znajomo" kosztuje 42,3 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po TVN Media i Biurze Reklamy TVP - podało ceny reklam na listopad br.

Dołącz do dyskusji: Ponad 100 tys. zł za spot przy serwisie sportowym w Polsacie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl