„Poczuj w sobie moc” w kampanii Listerine (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa płynu do płukania ust Listerine (produkowanego przez koncern Johnson&Johnson) prowadzona pod hasłem „Poczuj w sobie moc”. Przygotowała ją agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
Kampania z humorem przedstawia korzyści wynikające z używania płynu do płukania ust Listerine. W reklamie pojawiają się dane z badania przeprowadzonego wśród mieszkańców USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Brazylii, Tajlandii i Japonii, z którego wynika, że osoby korzystające z Listerine są bardziej skłonne do robienia rzeczy odważnych.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Za adaptację kampanii na polski rynek odpowiada agencja reklamowa Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
Dołącz do dyskusji: „Poczuj w sobie moc” w kampanii Listerine (wideo)