Marcin Zieliński szefem hubu Johnson&Johnson w Matterkind
Na czele zespołu programatycznego Matterkind (IPG Mediabrands), obsługującego Johnson&Johnson na siedmiu europejskich rynkach, stanął Marcin Zieliński. Wcześniej pracował m.in. w GroupM.
Zieliński objął nowo utworzone stanowisko addressable marketing managera w Matterkind. Będzie odpowiedzialny za kierowanie zespołem obsługującym kampanie programatyczne dla brandów Johnson&Johnson, jednego z czołowych klientów agencji mediowej UM (grupa IPG Mediabrands). W ramach struktury będzie on raportował bezpośrednio do Agaty Sądel, head of Matterkind.
Dotychczas, polski zespół Matterkind odpowiadał za lokalne działania klienta J&J, a utworzony hub od kilku tygodni koordynuje także pracę na kolejnych sześciu europejskich rynkach: węgierskim, czeskim, słowackim, litewskim, łotewskim i estońskim.
Zieliński posiada ponad siedmioletnie doświadczenie zawodowe w branży reklamowo-mediowej. Poprzednio pracował min. GroupM, Infinity Media oraz Adexon, a ostatnie lata związany był z Yieldbird, gdzie odpowiadał za partnerstwa strategiczne firmy i budowanie relacji z podmiotami ad-techowymi.
Matterkind (dawny Cadreon) to nowa marka IPG, globalnie działająca w ramach spółki Kinesso, mediowego i marketingowo-technologicznego ramienia holdingu. Brand ten jest odpowiedzialny za realizację kampanii i celów komunikacyjnych w spersonalizowanych kanałach. Pracuje dla wszystkich klientów IPG Mediabrands w Polsce. Rozwija się również w obszarze hubów regionalnych. Obecnie trwa rekrutacja do zespołu specjalistów obsługujących kampanie reklamowe na kolejnych rynkach, brytyjskim oraz niemieckim, a także dla wybranych klientów globalnych.
Dołącz do dyskusji: Marcin Zieliński szefem hubu Johnson&Johnson w Matterkind