SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Po naszemu. Od 1613” - Tyskie z jubileuszową kampanią (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) podkreślająca 400 lat działalności Tyskich Browarów Książęcych. Akcję przygotowały i realizują firmy Grey Group, Graffiti, Tequila, MEC i Q&A Consulting.

Jubileuszowa kampania Tyskiego podkreśla, że podczas świętowania 400-lecia Tyskich Browarów Książęcych nie powinno nikogo zabraknąć.

Pokazuje to spot telewizyjny pod hasłem „Po naszemu. Od 1613”, którego rozszerzona wersja promuje też Tyskie Niepasteryzowane.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group, a produkcją - studio filmowe Graffiti.

W ramach akcji na największych imprezach i w wybranych lokalach gastronomicznych w całej Polsce pojawią się jubileuszowe tanki Tyskiego, wypełnione świeżym piwem prosto z browaru, które trafią do specjalnie przygotowanych na tą okazję urodzinowych stref. W tych strefach będzie też można poznać historię Tyskich Browarów Książęcych, wziąć udział w Grze o Browar, obejrzeć animacje sensoryczne oraz spotkać się z autorami bloga Lekko Stronniczy.

Kampanię wspierają działania PR w mediach ogólnopolskich i lokalnych oraz akcje edukacyjne w zakresie działań i zalet piwa z tanków. Działania poprzedziła akcja na Facebooku „400 tysięcy na 400 lat. Fani Tyskiego tworzą historię”, w której po tym, jak fanpage Tyskiego przekroczył poziom 400 tys. użytkowników, 5 najaktywniejszych przez dwa ostatnie tygodnie czerwca tworzyło wszystkie wpisy.

Za pomysł i realizację aktywności internetowych i eventowych odpowiada agencja Tequila, media kupił dom mediowy MEC, a działania PR prowadzi agencja Q&A Consulting. Kampania potrwa do końca września.

Dołącz do dyskusji: „Po naszemu. Od 1613” - Tyskie z jubileuszową kampanią (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fuj
Napój piwopodobny.
odpowiedź
User
375
kilka lat temu była kampania jubileuszowa: 375 lat, ale kto by tam się przejmował
odpowiedź
User
zartiepl
Napój piwopodobny, a co gorsza wymuszają na właścicielach knajp zakazy sprzedaży prawdziwego piwa :-(
odpowiedź