SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jest nowy wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej

Z początkiem czerwca br. do Kompanii Piwowarskiej dołączył Wojciech Bogusz, zajmując stanowisko wiceprezesa ds. marketingu. Wcześniej funkcję tę pełniła Małgorzata Lubelska. 

Wojciech Bogusz Wojciech Bogusz

Do obowiązków nowego członka zarządu Kompanii Piwowarskiej należą m.in. realizacja celów strategicznych firmy, w szczególności rozwój marek premium i segmentu piw bezalkoholowych. Będzie też odpowiadał za innowacje oraz za obszar transformacji cyfrowej.

Wojciech Bogusz ma bogate doświadczenie w branży FMCG na rynku polskim, a także na innych rynkach europejskich. Z sukcesami tworzył strategie dla portfolio marek globalnych i lokalnych, jak również wprowadzał innowacje, które kształtowały nowe trendy konsumenckie.

- Z ogromną ekscytacją dołączam do lidera branży piwowarskiej. Tyskie, Lech, Żubr oraz pozostałe marki Kompanii Piwowarskiej to ikony polskiego rynku piwa, które przez dziesięciolecia stały się częścią naszej kultury oraz ustanawiały nowe standardy marketingu. Praca z nimi to niesamowite wyzwanie, ale również wielka odpowiedzialność, wierzę, że moje doświadczenie, wiedza i pasja przyczynią się do dalszych sukcesów naszego portfolio - komentuje Wojciech Bogusz.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Wojciech Bogusz rozpoczął karierę w marketingu w 2005 r. w firmie Reckitt, kontynuując ją w Danone. Ma też bogate doświadczenie w branży browarniczej. Od 2012 związany był z czołowymi producentami piwa (m.in. z koncernem Heineken), piastując wysokie stanowiska i odpowiadając za rozwój marek własnych i globalnych na wielu rynkach europejskich. 

Wcześniej stanowisko wiceprezeski ds. marketingu zajmowała Małgorzata Lubelska, która awansowała do struktury europejskiej Asahi Group, do której należy Kompania Piwowarska. Nowe stanowisko dyrektorki kategorii i marek globalnych objęła z dniem 1 czerwca br.

Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, która od listopada 2020 roku obejmuje 19 browarów w 8 krajach europejskich. Właścicielem AE&I jest Asahi Group Holdings – grupa notowana na Tokijskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, która prowadzi działalność w segmencie piw, alkoholi mocnych, napojów bezalkoholowych, a także żywności, zajmując czołowe pozycje na rynkach w Europie oraz Azji i Pacyfiku.

Dołącz do dyskusji: Jest nowy wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl