SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piano Media uruchomi czasopismo o światowym rynku mediów

Na 2016 rok platforma Piano Media szykuje drukowany magazyn poświęcony biznesowi w mediach. Szefem pisma będzie Patrick Appel, jeden z wydawców serwisu Politico.

O nieoficjalnych informacjach dotyczących startu nowego pisma formowanego przez Piano Media poinformowało Politico, które cytuje e-mail wysłany przez Patricka Appel’a, jednego z obecnych wydawców tego serwisu do jego pracowników.

- Najbliższe sześć miesięcy poświęcę na budowanie publikacji, która będzie poszukiwała odpowiedzi na najbardziej istotne pytania, przed którymi stoją obecnie szefowie mediów na całym świecie - zapowiada Appel. - Nie ma na rynku zbyt wielu magazynów czy platform internetowych poświęconych na przykład monetyzacji treści w mediach, a my tę lukę postaramy się wypełnić.

Firma Piano Media nie miała dotąd doświadczeń związanych z wydawaniem własnych tytułów. Jest to platforma oferująca system płatnego dostępu do treści cyfrowych (paywall). Z rozwiązań oferowanych przez Piano Media korzysta dzisiaj na świecie ponad 1,2 tys. serwisów internetowych należących między innymi do NBC Universal, Time Inc., The McClatchy Company, The EW Scripps Company, The Post Media Company, News Corp. oraz IBT Media. Piano Media współpracowała na polskim rynku z Agorą, która jednak w połowie br. zrezygnowała z tej platformy, wprowadzając własny system płatności za artykuły. Z kolei w sierpniu br. Piano Media połączyło się ze swoim największym konkurentem, firmą Tinypass.

Na razie nie wiadomo, jaki będzie tytuł pisma przygotowywanego przez Piano Media ani jak często będzie się ono ukazywało. Pierwszy numer zapowiadany jest na 2016 r. Appel obiecuje, że w miarę postępów w tworzeniu koncepcji magazynu i jego zespołu będzie podawał kolejne informacje dotyczące nowego tytułu.

Dołącz do dyskusji: Piano Media uruchomi czasopismo o światowym rynku mediów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl