Olga Kozierowska redaktor naczelną magazynu “Brief”
Olga Kozierowska została nową redaktor naczelną miesięcznika “Brief” (AdPress Wydawnictwo Reklamowe). Zastąpiła na tym stanowisku Grzegorza Kiszluka, który założył tytuł i kierował nim przez 10 lat. Magazyn zmienia też charakter na bardziej biznesowy.
- Jak wprowadzać zmiany, to z rozmachem – mówi Grzegorz Kiszluk, który pozostaje prezesem spółki AdPress, wydającej “Brief”. Bowiem oprócz zmiany naczelnego od numeru styczniowego (ukazać się ma jeszcze w tym tygodniu) magazyn zmieni też szatę graficzną i zawartość. Pismo odejdzie od pisania wyłącznie o marketingu i sprzedaży, a pojawią się w nim treści dotyczące zarządzania przez marketing, kierowane do właścicieli zarówno, dużych, jak i średnich i małych firm.
Olga Kozierowska, która będzie kierowała zmienionym tytułem, ma spore doświadczenie biznesowe zdobyte na rynkach europejskich w regionie środkowej i południowo-wschodniej Europy. Pracowała na stanowiskach menedżerskich m.in. w GeoPost Group gdzie odpowiadała za 14 krajów, w DPD Polska, Unilever Polska, Welbilt UK (w Londynie) i Holenderskich Liniach Lotniczych KLM. W 2008 roku założyła własną firmę Sukces Pisany Szminką, której celem jest wsparcie i promocja przedsiębiorczości kobiet. Obecnie prowadzi w Radiu PiN i TVN 24 program pod takim właśnie tytułem.
Dołącz do dyskusji: Olga Kozierowska redaktor naczelną magazynu “Brief”