Agencja Brief me debiutuje na rynku
Aneta Gałka i Paulina Gruszka uruchomiły własną agencję PR oraz komunikacji kreatywnej Brief me.
Podstawą działalności agencji jest komunikacja. Brief me tworzy i realizuje strategie komunikacyjne firm oraz buduje ich wizerunek. Agencja realizuje również takie działania jak m.in: PR korporacyjny, PR produktowy, PR wewnętrzny, digital marketing, content marketing oraz social media.
- W naszej agencji dobieramy działania do grupy docelowej. Analizujemy całe otoczenie, dzięki czemu wiemy, jak i - przede wszystkim - do kogo mówić. Budujemy drogowskazy, które pomagają podejmować decyzje oraz radzić sobie w sytuacjach kryzysowych - wskazuje Aneta Gałka, PR director oraz współzałożycielka Brief me. - Nasze strategie dostarczają odpowiedzi na pytania, które już dawno powinny zostać zadane każdej marce. Niebanalnymi treściami przekazujemy rzeczy ważne, tak aby zainteresować odbiorców - dodaje.
Brief Me współpracuje z doświadczonymi specjalistami z obszarów: digital marketingu, social mediów i influencer marketingu.
Obecnie agencja prowadzi działania z zakresu digital marketingu i social mediów dla marki Bodymaps, a z zakresu PRu, działań specjalnych i media relations - odpowiada za kompleksową obsługę firmy Tavex.
- Tworzymy treści, które są unikalne i użyteczne z perspektywy odbiorcy. Odpowiednie teksty są łatwą drogą do zbudowania idealnych relacji pomiędzy marką a klientem. Dają pełną kontrolę nad procesem komunikacji – zarówno z odbiorcą, jak i z mediami – podkreśla druga z założycielek Paulina Gruszka, marketing director. Komunikacja marki nie może być nijaka, my naszymi działaniami czynimy biznes bardziej “lubianym” i rozpoznawalnym – dodaje Gruszka.
Aneta Gałka I Paulina Gruszka założyły Brief me
Aneta Gałka od 2017 roku związana była z agencją Triple PR, ostatni rok w roli PR mangera. Odpowiadała za komunikację B2B, obsługę dużych organizacji w zakresie tworzenia i wdrażania kompleksowych strategii PR. Wcześniej była związana z branżą reklamową.
Aneta Gałka zajmowała się tworzeniem komunikacji dla marek z wielu branż m.in. z sektora finansowego, marketingowego, inżynieryjno-konsultingowego oraz ochrony danych osobowych.
Paulina Gruszka, druga z założycielek Brief me, od 6 lat związana z branżą reklamową i digital marketingiem. Współpracowała z firmami z branż edukacyjnej, non goverment, FMCG, telekom i firmami deweloperskimi. Do marca br. pracowała jako account executive w Kerris Group. Zawodowe doświadczenie gromadziła również w Revenue Group i Brasil.
Dołącz do dyskusji: Agencja Brief me debiutuje na rynku