„Odkryj to, co lubisz” w kampanii Big-Active
W internecie ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa herbaty Big-Active. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Odkryj to, co lubisz”, przygotowały i realizują firmy San Markos i OMD.
Głównym elementem kampanii „Odkryj to, co lubisz” jest konkurs, w którym należy w jaki najciekawszy sposób zaprezentować swoje pasje i marzenia z trzech kategorii: „Discover The World”, „Express Yourself” i „Power Of Nature”. Trzech zwycięzców wybranych przez jury będzie mogło zrealizować swoje plany - trzech z nich wybierze jury, a trzech zostanie wyłonionych w głosowaniu internautów.
Konkurs, zaplanowany do końca maja, wspierają działania marketingowe w internecie: reklamy richmediowe, displayowe i efektywnościowe oraz aktywności w social media.
Za strategię, koncepcję i kreację kampanii odpowiada agencja San Markos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: „Odkryj to, co lubisz” w kampanii Big-Active