Big Picture zajmie się komunikacją marek Herbapolu Lublin
Agencja Big Picture będzie odpowiadała za działania w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami oraz influencerami, a także za komunikację korporacyjną Herbapolu Lublin.
Po stronie agencji za obsługę Herbapolu Lublin odpowiadać będzie zespół kierowany przez PR managera Magdę Oleś, ze wsparciem Izabeli Zadory oraz Anny Zięby.
Agencja wygrała przetarg dotyczący obsługi producenta do końca br., pokonując czterech konkurentów (ich nazw nie podano).
Na ten rok Herbapol zaplanował dla swoich marek produktowych szerokie wsparcie PR - w prasie, w blogosferze i social media. Z kolei marka Big-Active będzie wspierana aktywnościami PR obejmującymi internet oraz komunikacją na pograniczu lifestyle, zdrowego trybu życia i fitness.
Dołącz do dyskusji: Big Picture zajmie się komunikacją marek Herbapolu Lublin