„Odjazdowe lato” promuje jogurty pitne Danone (wideo)
9 maja wystartowała wakacyjna kampania promująca produkty pitne z portfolio Danone Polska: Ale pitny, Gratka, Danio Shake It oraz Activia do picia. Akcję, obejmującą konkurs i kampanię reklamową, przygotowały agencje VML Poland, Young & Rubicam, Labstore i MediaCom Warszawa.
Zadaniem konkursowym jest stworzenie kreatywnego i oryginalnego zakończenia zdania, którego początek będzie co tydzień publikowany na stronie latozdanone.pl. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest także zakup przynajmniej jednego z produktów objętych promocją. Na zwycięzców czekają cztery tygodniowe wyjazdy kamperem w wymarzone miejsce z voucherem na benzynę o wartości 2 tys. zł oraz nagrody dodatkowe w postaci dmuchanych kół plażowych.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Konkurs trwa 14 tygodni, zakończy się 14 sierpnia br. Do zabawy zaproszono Annę i Marcina Nowaków, którzy jako Wędrowne Motyle prowadzą blog Gdziewyjechac.pl. Na konkursowej stronie będą dzielić się swoimi inspiracjami na wycieczki kamperem po Polsce.
Kampania reklamowa obejmuje 10-sekundowy spot emitowany w telewizji oraz internecie, reklamy w prasie oraz działania w punktach sprzedaży.
Za koncepcję kreatywną odpowiadają agencje VML Poland oraz Young & Rubicam. Za przygotowanie i organizację konkursu na stronie latozdanone.pl odpowiada VML Poland. Kampanię w sklepach prowadzi Labstore, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Danone jednocześnie prowadzi pod hasłem „Powiedz Tak!” kampanię reklamową z okazji jubileuszu marki Danonki.
Dołącz do dyskusji: „Odjazdowe lato” promuje jogurty pitne Danone (wideo)