Rebel Media dla grupy spółek Danone
Przetarg grupy spółek Danone na obsługę działań niestandardowych rozstrzygnięty – będzie je realizować Rebel Media.
Agencja mediowa Rebel Media zajmie się takimi działaniami w telewizji, jak: lokowanie produktu czy produkcje dedykowanego contentu dla marek grupy spółek Danone. Rozpoczęto już realizację umowy.
Pierwsza, większa współpraca z klientem będzie miała miejsce przy lokowaniach produktów grupy spółek Danone – wody Żywiec Zdrój Mocny gaz oraz jogurtów YoPro – w serialu „Gra na Maksa”, emitowanym w stacjach TVP. Kolejny sezon tego serialu komediowego jest już w produkcji z okazji Euro 2024 i będzie łączył życiowe perypetie bohaterów z wydarzeniami sportowymi.
Zobacz: Beata Mielcarz dyrektorką ds. komercjalizacji contentu w Rebel Media/ Visual Work
– Rozpoczęliśmy współpracę z Rebel Media, ponieważ wierzymy, że działania z obszaru branded content, w tym aktywne lokowanie produktów w kontekstowo dopasowanych programach, stanowią doskonałe uzupełnienie naszej standardowej obecności w telewizji. Dzięki doświadczeniu agencji w tworzeniu niestandardowych działań reklamowych, jesteśmy przekonani, że nasze produkty zostaną przedstawione w atrakcyjny sposób, a dzięki nowym formatom telewizyjnym dotrą do jeszcze szerszej grupy odbiorców – mówi Dorota Jóźwiak-Jakubowska, head of media & ICP w grupie spółek Danone.
Dołącz do dyskusji: Rebel Media dla grupy spółek Danone