Nordea dla korporacji w reklamie
W biznesie wszystko zależy od ludzi - pod takim hasłem rozpoczęłasię kampania reklamowa oferty korporacyjnej Nordea Bank Polska.
- W przekazie reklamowym podkreślamy mocne strony banku Nordea:koncentrację na indywidualnych potrzebach klientów, bez względu naskalę ich działania - globalną czy lokalną oraz dostępność,przejrzystość i konkurencyjność produktów oferowanych klientomkorporacyjnym - mówi Sławomir Ronkowski, dyrektor DepartamentuMarketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. - Przypominamy równieżo naszych sukcesach: wyróżnieniu magazynu "Forbes" dla najlepszegobanku dla firm, nagrodach JP Morgan Chase i American Express,pierwszym miejscu w rankingu banków Polskiego Związku FirmDeweloperskich. Wszystko to podsumowuje nasza misja: Nordea - bank,który stwarza możliwości.
Kampania potrwa do końca roku. Na jej potrzeby wykorzystanezostaną: Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Puls Biznesu i miesięcznikForbes.
Kreację kampanii przygotowała agencja Mediafokus orazDepartament Matketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska. Mediazaplanowała firma MPG.
Dołącz do dyskusji: Nordea dla korporacji w reklamie