Nordea Bank Polska reklamuje Lokatę Dynamiczną
W internecie i BTL-u trwa kampania reklamowa Lokaty Dynamicznej oferowanej przez Nordea Bank Polska wspólnie z kontem Nordea Ulubione. Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine i HavasMedia.
Reklamy Lokaty Dynamicznej w Nordea Bank Polska podkreślają, że jest to lokata, „która rośnie jak na drożdżach”, bo jej oprocentowanie zwiększa się wraz z początkiem każdego kolejnego miesiąca. Lokata zakładana jest na 12 miesięcy z możliwością wcześniejszego zakończenia bez utraty całości wypracowanych odsetek. W pierwszym miesiącu oprocentowanie wynosi 2,2 proc., a w ostatnim - 6 proc.
Kampania jest kontynuacją emitowanych w czerwcu reklam konta Nordea Ulubione (przeczytaj o nich więcej).
Akcja reklamowa Lokaty Dynamicznej jest skierowana głównie do mieszkańców aglomeracji i ich okolic. Działania od połowy czerwca obejmują internet (reklamy displayowe, aktywności w wyszukiwarce Google i na Facebooku, serwis ulubione.nordea.pl) oraz materiały BTL. Kreację kampanii przygotowała agencja GoldenSubmarine, a zakupem mediów zajął się dom mediowy HavasMedia.
Dołącz do dyskusji: Nordea Bank Polska reklamuje Lokatę Dynamiczną