SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

NK.pl wprowadza samoobsługowe reklamy EasyAd

W ofercie reklamowej NK.pl pojawiły się samoobsługowe formaty graficzno-tekstowe EasyAd. Serwis opracował je wspólnie z firmą NetSprint, a testował od początku br.

Reklamy EasyAd można przygotować i umieścić na NK.pl w ciągu kilku minut, bez kontaktu z konsultantem handlowym. Portal nie pobiera żadnych opłat za ich wyświetlanie, tylko za kliknięcia w nie przez internautów (w tzw. modelu CPC). Reklamy można targetować demograficznie i geograficznie, a w planach jest wprowadzenie targetowania behawioralnego.

- W tej chwili oferujemy demograficzne kierowanie reklam, z uwzględnieniem wieku i płci oraz kierowanie geograficzne z wykorzystaniem mechanizmu geoIP. W najbliższej przyszłości wprowadzimy kierowanie reklam po profilach zainteresowań użytkowników oraz kierowanie geograficzne umożliwiające wyświetlanie reklam z dokładnością do powiatu - opisuje Krzysztof Dobrzyński, head of social ads & application department w Naszej Klasie, właścicielu NK.pl.

Wykupywanie reklam EasyAd odbywa się na zasadzie prostej licytacji. Marketerzy sami ustalają stawki tak, by ich reklama wyświetlała się odpowiednio często. Minimalna cena za jedno kliknięcie wynosi 10 groszy.

Oferta EasyAd jest skierowana zarówno do małych i średnich firm chcących reklamować się na NK.pl, jak też agencji i domów mediowych. Prace nad nowymi reklamami rozpoczęły się w ub.r., a ich testy w otwartej wersji beta prowadzono od początku br. NK.pl przygotowywała EasyAd wspólnie z firmą NetSprint, na której systemi nsContext oparto technologicznie nowe reklamy.

W lutym br. NK.pl odwiedziło 10,77 mln użytkowników, prawie 500 tys. mniej niż miesiąc wcześniej (zobacz szczegółowe dane z Megapanelu).

Dołącz do dyskusji: NK.pl wprowadza samoobsługowe reklamy EasyAd

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl