SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pragnienie zawsze znajdzie sposób” - domowe rozrywki w reklamie Nałęczowianki (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wody mineralnej Nałęczowianka (produkowanej przez Nestle Waters Polska) pod hasłem „Pragnienie zawsze znajdzie sposób”. To kontynuacje zeszłorocznej komunikacji marki.

Spot z kampanii pokazuje różnego typu rozrywki - muzyczne i sportowe, którymi można zajmować się w domu. Przy niektórych przydają się butelki wody Nałęczowianka. Podsumowuje to hasło „Pragnienie zawsze znajdzie sposób”.

Nałęczowianka to kolejna marka napoju, która w komunikacji marketingowej nawiązuje do izolacji społecznej z powodu epidemii koronawirusa. W spocie Tymbarku ilustrowany jest slogan „Tym, którzy… zostają w domu”.

 

Nowa reklama Nałęczowianki jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii marki pod hasłem „Miej w sobie pragnienie”.

Jej kreacją i strategią, w efekcie wygranego przetargu, zajęła się agencja Przestrzeń, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Pragnienie zawsze znajdzie sposób” - domowe rozrywki w reklamie Nałęczowianki (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Marna pod względem zawartości składników mineralnych. Ot taka lepsza kranówka i nic więcej. Polecam polską konkurencję znaną jeszcze za czasów zamierzchłej komuny.
0 0
odpowiedź