„Moje Mieszkanie” liderem magazynów wnętrzarskich. Tylko „Weranda” na plusie
W styczniu br. na pozycję lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Weranda”, zaś najwięcej stracił magazyn „Dom & Wnętrze”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w styczniu 2015 roku wyniosła 46 754 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 12,58 proc. Tytuł ten w styczniu 2014 roku był jednak drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję spadł miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 20,63 proc. do poziomu 44 408 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”.
Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 512 egz., po spadku o 14,21 proc.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo TE-JOT), która odnotowała jedyny wzrost w zestawieniu. Jej średni wynik zwiększył się bowiem o 4,52 proc. do 24 745 egz.
Z kolei największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 40,97 proc., odnotował magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który spadł z miejsca piątego na szóste - ostatnie. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 7 413 egz.
styczeń | ||||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 102 017 | 46 756 | 46 754 | 92 000 | 53 519 | 53 484 |
Cztery Kąty | 102 500 | 49 210 | 44 408 | 96 000 | 56 342 | 55 949 |
M jak Mieszkanie | 91 500 | 33 697 | 33 512 | 92 000 | 39 128 | 39 065 |
Weranda | 43 600 | 24 745 | 24 745 | 44 100 | 23 675 | 23 675 |
Dobre Wnętrze | 36 000 | 13 161 | 10 767 | 36 500 | 14 799 | 12 371 |
Dom & Wnętrze | 22 300 | 8 460 | 7 413 | 50 000 | 21 583 | 12 558 |
W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 jedynym wzrostem, wynoszącym 17,87 proc., pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”. Z kolei najwięcej straciło „Moje Mieszkanie” - było to 30,58 proc.
ZKDP | miesiąc | |||||
Wirtualnemedia.pl | styczeń 2015 | grudzień 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 102 017 | 46 756 | 46 754 | 102 008 | 67 348 | 67 348 |
Cztery Kąty | 102 500 | 49 210 | 44 408 | 125 000 | 62 455 | 57 090 |
M jak Mieszkanie | 91 500 | 33 697 | 33 512 | 92 400 | 42 787 | 42 702 |
Weranda | 43 600 | 24 745 | 24 745 | 43 800 | 29 046 | 29 046 |
Dobre Wnętrze | 36 000 | 13 161 | 10 767 | 36 955 | 13 973 | 13 758 |
Dom & Wnętrze | 22 300 | 8 460 | 7 413 | 23 295 | 8 415 | 6 289 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem magazynów wnętrzarskich. Tylko „Weranda” na plusie