„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją. Rynek sprzedaży pism wnętrzarskich
Pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w sierpniu br. należała do „Mojego Mieszkania”, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazły się z kolei „Cztery Kąty”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w sierpniu 2016 roku wyniosła 57 171 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 9,52 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 8,66 proc. do poziomu 42 407 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 34 986 egz., po spadku o 12,94 proc. - największym w zestawieniu.
ZKDP | sierpień | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 000 | 57 232 | 57 171 | 108 037 | 62 414 | 52 201 | 9,52% |
M jak Mieszkanie | 91 400 | 52 487 | 42 407 | 92 248 | 40 160 | 39 027 | 8,66% |
Cztery Kąty | 77 000 | 38 540 | 34 986 | 96 000 | 44 554 | 40 184 | -12,94% |
Weranda | 42 200 | 25 375 | 25 375 | 42 300 | 27 226 | 27 226 | -6,80% |
Dobre Wnętrze | 35 800 | 13 738 | 13 124 | 35 800 | 14 811 | 14 521 | -9,62% |
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 26,28 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jedyny spadek w tym ujęciu odnotowały „Cztery Kąty” - było to 14,71 proc.
ZKDP | 2016 | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | sierpień | lipiec | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Moje Mieszkanie | 108 000 | 57 232 | 57 171 | 108 320 | 49 385 | 49 323 | 15,91% |
M jak Mieszkanie | 91 400 | 52 487 | 42 407 | 91 202 | 43 664 | 33 583 | 26,28% |
Cztery Kąty | 77 000 | 38 540 | 34 986 | 80 000 | 45 109 | 41 018 | -14,71% |
Weranda | 42 200 | 25 375 | 25 375 | 43 700 | 23 438 | 23 438 | 8,26% |
Dobre Wnętrze | 35 800 | 13 738 | 13 124 | 35 700 | 12 383 | 11 702 | 12,15% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją. Rynek sprzedaży pism wnętrzarskich