SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mindshare Polska przejmuje obsługę mediową Haribo

Mindshare Polska wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych firmy Haribo produkującej m.in. żelki Złote Misie. Poprzednio zajmował się tym Lowe Media.

W przetargu na obsługę mediową Haribo, Mindshare Polska okazał się lepszy od Lowe Media i Starcomu.

Firma będzie obsługiwać nowego klienta we wszystkich mediach, m.in. w telewizji i internecie, gdzie głównie reklamowane są produkty Haribo.

Współpracę zaplanowano na cały bieżący rok.

Dołącz do dyskusji: Mindshare Polska przejmuje obsługę mediową Haribo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl