Michał Narkiewicz: z Red8 do Mindshare Polska
Michał Narkiewicz dołączył do zespołu domu mediowego Mindshare Polska (GroupM) obejmując stanowisko strategy managera w dziale business development. Poprzednio pracował m.in. w agencjach Brasil, K2, BBDO.
Narkiewicz będzie odpowiadać m.in. za wsparcie klientów w budowaniu strategii marek, planowanie komunikacji oraz moderowanie warsztatów.
Ostatnio, przez ponad rok pracował w agencji Red8 Advertising (obecnie należy do Dentsu Aegis Network Polska). Był tam senior strategy plannerem. Wcześniej przez ponad dwa lata pełnił funkcję strategy plannera w agencji BBDO Warszawa. Przedtem zaś był strategy consultantem w agencji K2 Internet. W latach 2012-2014 pracował w agencji Brasil Warsaw, m.in. jako account executive.
Zdobywał doświadczenie pracując dla takich marek, jak Dicoflor, Gerber czy Prudential.
Jest absolwentem m.in. Szkoły Głównej Handlowej i Akademii Leona Koźmiskiego w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Michał Narkiewicz: z Red8 do Mindshare Polska