SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „Playboy” poniżej 50 tys. egz.

W lipcu br. wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży. Najmniej stracił „Men’s Health”, co pozwoliło mu zająć pozycję lidera. Najgorzej poradził sobie z kolei „Playboy”, którego sprzedaż spadła o ponad 30 proc.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że nowym liderem segmentu pism męskich został „Men’s Health” (Motor-Presse Polska), który stracił najmniej z całej tabeli w stosunku roku ubiegłego - 3,94 proc. W efekcie jego sprzedaż ogółem wyniosła 61 195 egz.

Drugie miejsce zajął „CKM” (Marquard Media Polska) ze stratą wynoszącą 27,67 proc. i sprzedażą ogółem na poziomie 54 643 egz.

Podium zamyka „Logo” (Agora), które straciło 12,21 proc. i w efekcie osiągnęło sprzedaż ogółem na poziomie 46 287 egz.

Największą stratę (31,5 proc.) w lipcu br. zanotował Playboy (Marquard Media Polska), przez co jego wynik skurczył się do 45 828 egz.

W lipcu wysoką, 20,26-procentową stratę zanotował też magazyn biznesowy „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska). Jego sprzedaż ogółem wyniosła przy tym 33 197 egz.

Wirtualnemedia.pl lipiec
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 61 195 63 702
CKM 54 643 75 546
Logo 46 287 52 722
Playboy 45 828 66 907
Stuff 17 824 -
 
Forbes. Profit 33 197 41 631

 


W lipcu br. w porównaniu z czerwcem br. niewielki spadek (o 1,97 proc.) zanotował tylko lider zestawienia „Men’s Health”. Dobrze radzi sobie natomiast wydawany od listopada br. „Stuff” (Ginza Media Group), którego sprzedaż wzrosła o 45,72 proc. 

 

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP lipiec czerwiec
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 61 195 62 427
CKM 54 643 53 687
Logo 46 287 45 233
Playboy 45 828 43 996
Stuff 17 824 12 232
 
Forbes. Profit 33 197 33 029


 

Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem pism dla mężczyzn, „Playboy” poniżej 50 tys. egz.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl