SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Mroczek odchodzi z Havas Warsaw. "Mamy obecnie do czynienia ze szczególną sytuacją rynkową"

Marcin Mroczek, dyrektor kreatywny po trzech latach odchodzi z agencji Havas Warsaw. Zarządzanie kreacją obejmą Mikołaj Pawlak - senior copywriter i Magdalena Marek - senior digital creative.

Marcin Mroczek Marcin Mroczek

Marcin Moczek dołączył do zespołu Havas Warsaw w 2017 roku. Ostatnio zarządzał 24-osobowym teamem kreatywnym obsługującym takich klientów i marki, jak Canal+, Lotos, Huawei, Orange, Ferrero czy Reckitt Benckiser. Wcześniej był związany m.in. z agencjami Ogilvy&Mather, Scholz&Friends Warszawa, 303, Team One i G7, gdzie był współodpowiedzialny za przygotowanie kampanii reklamowych dla m.in. Polkomtela, Polskiej Telefonii Cyfrowej i Orange Polska, a także dla marek IKEA, Tymbark, Frito Lay, Citroen, Peugeot czy Nestea. Za swoje prace był wielokrotnie nagradzany w konkursach KTR i Effie.

- Trzy lata mojej pracy w Havas to najbardziej interesujący i rozwijający, ale też najbardziej intensywny okres w moim życiu zawodowym. Udało się zbudować kompletny dział kreacji, gotowy na wszelkie wyzwania kreatywne. Wiele nam się udało, wygraliśmy duże i ważne przetargi, powstało kilka solidnych platform komunikacji, ale co najważniejsze - Havas umocnił swoją pozycję na rynku reklamy. W najbliższym czasie zamierzam skupić się na pracy koncepcyjnej w niewielkiej strukturze, a zwłaszcza na pracy w teamie kreatywnym, której przyznam ostatnio brakowało mi najbardziej - mówi Marcin Mroczek.

Wraz z Mroczkiem z firmy z końcem lipca odchodzi Andrzej Błachut, który był senior art directorem. Przed przejściem do Havas Warsaw obaj przez dwa lata pracowali w agencji Ogilvy & Mather.

Błachut i Mroczek nie podają, jakie mają plany zawodowe, ale nadal mają pracować jako team.

Zarządzanie kreacją obejmą Pawlak i Marek

Zarządzanie kreacją obejmą w Havas Warsaw obejmą teraz Mikołaj Pawlak - senior copywriter i Magdalena Marek - senior digital creative.

- Mamy obecnie do czynienia ze szczególną sytuacją rynkową. Wszyscy zmagamy się ze skutkami pandemii i nie wiemy co wydarzy się jesienią. Po wspólnych konsultacjach z kluczowymi osobami w agencji zdecydowałam, że na ten moment zarządzanie kreacją obejmą: Mikołaj Pawlak, senior copywriter oraz Magdalena Marek, senior digital creative. Wierzę, że mając do dyspozycji tak sprawny i twórczy dział kreacji, jakim dysponuje obecnie Havas, jesteśmy świetnie przygotowani do wyzwań, które postawi przed nami rynek. Jednocześnie chciałam gorąco podziękować Marcinowi za jego ogromne zaangażowanie w budowanie Havas. Bez niego wiele rzeczy by się nie udało. Życzę mu samych sukcesów i zawsze będę mu kibicować -  powiedziała Dorota Mazur, prezes Havas Creative Group.

Dołącz do dyskusji: Marcin Mroczek odchodzi z Havas Warsaw. "Mamy obecnie do czynienia ze szczególną sytuacją rynkową"

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Antoin
Dobrze, że z Błachutkiem idą razem dalej bo to dobry team. Powodzenia Panowie!
0 0
odpowiedź
User
Zdrów
Bardzo dobrze że odchodzi.
0 0
odpowiedź
User
Nick
Szkoda. Dużo zrobił dla Havasa. Ciekawe kogo teraz Doris zajedzie?
0 0
odpowiedź