Sylwia Bomba i Greg Collins rapują reklamując Lidla
Sylwia Bomba, znana głównie z programu “Gogglebox. Przed telewizorem” w TTV wraz ze swoim partnerem Gregiem Collinsem i córką Tosią reklamują sieć sklepów Lidl Polska.
własny news
Sylwia Bomba we wtorek przed wieczorem umieściła na swoim profilu na Instagramie nagranie wideo, w którym występuje wspólnie z partnerem Gregiem Collinsem i córką Tosią. Cała trójka znajduje się przed sklepem Lidla i na zmianę śpiewają rapując. Tańcząc zwracają przede wszystkim uwagę na to, że jeżeli Lidl ogłosi jakąś promocję, to jest ona dostępna i na takich samych zasadach w całym kraju, i w każdym sklepie.
W filmie wiele razy pokazane jest logo Lidla, a materiał wideo oznaczony jest jako “współpraca reklamowa”.
“Zaskoczyliśmy Was? Jeszcze większym zaskoczeniem jest to, ze w Lidlu „koszyk w Warszawie wychodzi tak samo jak koszyk za Odra albo za Iława” Wiedzieliście o tym? Komu z nas poszło najlepiej rapowanie? Tosi, Gregowi czy mi? Do stworzenia swojej Lidlowej piosenki nominujemy @przemekkucyk Powodzenia!” - napisała Sylwia Bomba na Instagramie.
Przypomnijmy: Lidl od wielu tygodni prowadzi kampanię, m.in. w telewizji, w której podkreśla, że we wszystkich jego sklepach w całym kraju ceny są jednakowe - w przeciwieństwie do sklepów konkurenta, czyli sieci Biedronka.
Dołącz do dyskusji: Sylwia Bomba i Greg Collins rapują reklamując Lidla