SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Make Poland Great Again” z 8,65 mln odtworzeń, na Facebooku popularniejszy niż na YouTubie

Dotychczasowe 16 odcinków programu satyrycznego „Make Poland Great Again” zanotowały 8,65 mln odtworzeń, w tym 6,5 mln na portalu Gazeta.pl. Wśród widzów dominują mężczyźni.

Program „Make Poland Great Again” jest emitowany na Gazeta.pl od początku września. Przygotowują i prowadzą go Rafał Żabiński i Jakobe Mansztajn, autorzy bloga Make Life Harder.

Kolejne odcinki, trwające po 12-15 minut, udostępniano w poniedziałki po południu na stronie głównej Gazeta.pl, a potem także (w całości i fragmentach) na YouTube, Facebooku i Twitterze oraz w serwisie Mpga.Gazeta.pl.

Dotychczas pokazano 14 cotygodniowych odcinków i dwa specjalne. Jak podała Agora, łącznie zanotowały one 8,65 mln odtworzeń, z czego 6,5 mln na Gazeta.pl, 1,4 mln na Facebooku i 0,75 mln emisji na YouTubie.

Według statystyk wydawcy najpopularniejszy był drugi odcinek (dotyczący reparacji wojennych), natomiast na YouTubie najwięcej wyświetleń miały odcinki: pierwszy i piąty (o szczepionkach), a najwięcej pozytywnych komentarzy zamieszczono przy tym o dostępie do broni.

 

Agora podkreśla, że 78 proc. odtworzeń programu stanowiły emisje w całości. - To doskonały wynik jeśli chodzi o utrzymanie uwagi odbiorców, który oznacza, że widzowie świadomie i do końca oglądali nasze wideo - komentuje Anna Gumkowska, dyrektor biznesu wideo i lifestyle Gazeta.pl.

Na Gazeta.pl 56 proc. oglądających „Make Poland Great Again” to mężczyźni, a wśród grup większych największy udział ma 30+. Na YouTubie mężczyźni stanowili aż 74 proc. widzów, dominowała grupa wiekowa 25-34 lat, a 10 proc. odtworzeń wygenerowali internauci z Wielkiej Brytanii i Niemiec. Program zanotował tam ponad 63 tys. interakcji (subskrypcje, udostępnienia, komentarze, „łapki w górę i w dół”).

- Zbudowaliśmy lojalne i stale powiększające się grono powracających użytkowników - podsumowuje Anna Gumkowska.

 

Ostatni jak na razie odcinek „Make Poland Great Again” udostępniono 18 grudnia. Agora nie podaje żadnych informacji na temat drugiej serii programu.

Według badania Gemius/PBI w listopadzie 2017 roku strony i aplikacje internetowe Grupy Gazeta.pl zanotowały 16,29 mln realnych użytkowników i 685,9 mln odsłon, a sam portal Gazeta.pl - 9,9 mln użytkowników i 278,8 mln odsłon.

Dołącz do dyskusji: „Make Poland Great Again” z 8,65 mln odtworzeń, na Facebooku popularniejszy niż na YouTubie

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Racjonalny
A bez autoplayera na Gazeta.pl to ile byłoby wyświetleń? Stawiam, że jeszcze mniej niż na YT. Ale czym wtedy chwalonoby się w materiałach prasowych...
0 0
odpowiedź
User
ja
Nie obejrzałem żadnego odcinka i nie obejrzę. Za chamskie wciskanie tego automatycznego odtwarzania przy każdym wejściu na Gazetę. Do porzygania.
0 0
odpowiedź
User
Kunkwat
Dlatego warto kupować pre-rolle w serwisach bez autoplay a nie w nachalnych playerach, które wciskane są na siłę!!
0 0
odpowiedź