SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magazyny o bohaterach z Lego na czele sprzedaży pism dziecięcych w 2015 roku

W ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Lego Legends of Chima”, a najwięcej stracił „Monster High”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w 2015 roku wyniosła 56 691 egz. Magazyn ten zadebiutował na rynku w styczniu ub.r. (więcej na ten temat).

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z pierwszego na drugie miejsce spadł „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 54 832 egz., wyższym o 10,64 proc. niż w 2014 roku. Co więcej, był to największy wzrost w zestawieniu.

Podium uzupełniają „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) ze średnim wynikiem na poziomie 43 649 egz., niższym o 10,85 proc. niż rok wcześniej. W 2014 roku magazyn ten był drugi.

Najwięcej stracił natomiast „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji 11. na 12. - przedostatnią. Jego średni wynik sprzedażowy w ub.r. zmniejszył się bowiem o 40,07 proc. do 17 900 egz.

ZKDP

rok

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Lego Ninjago

62 371

56 891

56 691

-

-

-

Lego. Legends of Chima

66 981

54 889

54 832

59 777

49 806

49 559

Zabawy i Marzenia z Barbie

68 753

43 649

43 649

70 923

48 960

48 960

Scooby - Doo!

72 886

44 485

43 315

77 051

48 130

47 999

Mój Kucyk Pony

58 418

40 994

40 994

56 775

43 040

43 040

Księżniczka

55 243

38 958

38 958

54 385

37 950

37 950

Lego Friends. Magazyn

47 745

32 668

32 643

49 783

30 722

30 447

Świnka Peppa Magazyn

42 823

31 643

31 643

45 276

30 282

30 033

Cartoon Network Magazyn

42 772

28 829

28 829

44 135

30 817

30 817

Violetta Oficjalny Magazyn

47 656

27 693

27 693

54 127

39 283

39 283

Pingwiny z Madagaskaru

44 094

27 640

27 640

44 935

32 336

32 336

Ben 10 Magazyn

40 965

27 590

27 590

42 239

28 476

28 476

Magazyn Mia and Me

44 645

25 063

25 063

44 962

27 211

27 211

Auta

40 374

23 858

23 858

45 917

25 596

25 596

Magazyn MiniMini

40 268

23 492

23 492

41 789

23 072

22 799

Kubuś i Przyjaciele

38 585

22 474

22 474

44 676

26 604

26 603

Filly Magazyn

31 488

21 152

21 152

40 976

25 080

25 080

W Siodle

35 978

19 465

19 465

39 957

22 655

22 655

Magazyn Truskawkowe Ciastko

37 679

19 101

19 101

39 800

22 045

22 045

Monster High

43 627

17 900

17 900

60 892

29 870

29 870

Dragons

37 488

16 423

16 423

39 984

21 544

21 544

W grudniu 2015 roku sprzedaż ogółem liderującego „Lego Ninjago” wyniosła 48 736 egz.

Na drugie miejsce spadł magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (42 321 egz.; spadek o 13,17 proc. ). Natomiast z piątej na trzecią lokatę awansował „Lego Friends. Magazyn” (37 789 egz.; do góry o 26,89 proc.).

Największy wzrost w tym rankingu, wynoszący 55,90 proc. do 36 294 egz., odnotowała „Księżniczka” (Egmont Polska).
Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Violetta Oficjalny Magazyn” (również Egmont Polska) - było to 54,24 proc. do poziomu 16 336 egz.

ZKDP

grudzień

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Lego Ninjago

69 806

48 736

48 736

-

-

-

Zabawy i Marzenia z Barbie

68 000

42 321

42 321

70 000

48 740

48 740

Lego Friends. Magazyn

44 622

37 789

37 789

49 925

29 782

29 782

Mój Kucyk Pony

58 000

37 432

37 432

59 924

44 953

44 953

Księżniczka

49 971

36 294

36 294

53 000

23 281

23 281

Scooby - Doo!

69 992

24 966

23 880

73 384

40 065

40 065

Kubuś i Przyjaciele

36 000

18 600

18 600

39 000

23 608

23 608

Auta

38 200

17 310

17 310

43 000

24 082

24 082

Violetta Oficjalny Magazyn

42 000

16 336

16 336

50 000

35 703

35 703

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Magazyny o bohaterach z Lego na czele sprzedaży pism dziecięcych w 2015 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl