SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem w lutym. „Ben 10 Magazyn” zyskał najwięcej

W lutym br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci zajął „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Scooby - Doo!”, a najbardziej straciły „Auta” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” (Blue Ocean Entertainment) w lutym 2019 roku wyniosła 55 710 egz. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. tytuł zanotował wzrost wynoszący 12,16 proc. (wówczas tytuł ten wydawany był jeszcze przez Media Service Zawada - nazywał się on wtedy „Lego Ninjago”).

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce (z czwartego) awansował magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) ze średnim wynikiem na poziomie 42 261 egz. W porównaniu do lutego 2018 roku pismo to zanotowało wzrost wynoszący 7,22 proc.

Podium uzupełnia magazyn „Movie Star Planet” (też Egmont Polska) z wynikiem na poziomie 40 927 egz., niższym o 7,54 proc. niż rok wcześniej.

12. lokatę (po awansie z 13.) zajął magazyn „Ben 10 Magazyn” (Media Service Zawada), którego średni wynik zwiększył się o 51,22 proc. do 18 249 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z kolei największy spadek, wynoszący 40,09 proc. do 11 306 egz., odnotował „Kaczor Donald” (Egmont Polska). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 9. na 15.

W lutym 2019 roku w porównaniu do stycznia 2019 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 76,37 proc.) pochwalić się też mogły „Auta” (Egmont Polska).

Najwięcej w tym ujęciu stracił „Mój Kucyk Pony” (również Egmont Polska) - było to 30,74 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Świat LEGO. Lego Ninjago. Masters of Spinjitzu” liderem w lutym. „Ben 10 Magazyn” zyskał najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl