„Lotto jest wszędzie” w kampanii reklamującej granie przez internet (wideo)
Totalizator Sportowy rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową Lotto pod hasłem „Lotto jest wszędzie”. Jest w niej prezentowana przede wszystkim aplikacja mobilna Lotto.
Spot z kampanii podkreśla, że dzięki serwisowi internetowemu i aplikacji mobilnej Lotto można grać w gry losowe z oferty Totalizatora Sportowego w najróżniejszych sytuacjach życiowych, np. podczas spaceru, wyjazdu w góry czy meczu piłkarskiego. To ostatnie jest nawiązaniem do faktu, że Lotto jest od półtora roku sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy, w połowie ub.r. umowę przedłużono na trzy lata.
Totalizator Sportowy gry losowe przez internet zaczął oferować w grudniu ub.r., uruchomił też wtedy kasyno internetowe Total Casino. Aplikacja mobilna Lotto na razie jest dostępna tylko w wersji na Androida.
- Przewidujemy migrację części graczy do nowych platform, ale nie dojdzie do kanibalizacji tradycyjnych kanałów sprzedaży przez cyfrowe. Na początek internet będzie stanowił 3 procent naszych przychodów, za trzy lata powinno to być 10 procent - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Olgierd Cieślik, prezes Totalizatora Sportowego
Działania reklamowe obejmują telewizję, internet, radio (stacje ogólnopolskie i lokalne) oraz punkty sprzedaży Lotto (plakaty i wobblery). Potrwają do 17 lutego.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Red8 Advertising, realizacją spotu - dom produkcyjny Propeller, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Starcom.
Nowa kampania jest utrzymana w innej koncepcji kreatywnej niż reklamy produktowe Lotto - w nich od jesieni ub.r. występują zabawne kulki z numerami, a hasłem głównym jest „Miliony kręcą każdego”.
Dołącz do dyskusji: „Lotto jest wszędzie” w kampanii reklamującej granie przez internet (wideo)