Kuchnia+ z dużym spadkiem. Rekord TVN Turbo w 16-49
W listopadzie 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych był kanał TVN Style, zaś TVN Turbo zanotowało rekordowy wynik w grupie komercyjnej. Najwięcej straciła Kuchnia+, a najwięcej zyskał Polsat Food.
Z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców, wynika, że udział stacji TVN Style w listopadzie 2014 roku wyniósł 0,71 proc. Było to o 6,58 proc. mniej niż w analogicznym okresie ub.r.
Na drugą lokatę z trzeciej awansował adresowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 14 proc. i wyniósł 0,57 proc. Tuż za nim znalazł się konkurencyjny kanał TVN Turbo, notujący taki sam wynik jak rok wcześniej (0,52 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu zanotował jednak będący na ósmym miejscu Polsat Food, którego wynik w listopadzie br. poszedł do góry o 60 proc. do 0,08 proc. Z kolei najwięcej stracił kanał Kuchnia+, notując spadek o 23,08 proc. Jego wynik to 0,10 proc., co dało mu siódme miejsce.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | ||
Listopad | |||
2013 | 2014 | ||
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | TVN Style | 0,76% | 0,71% |
2 | Polsat Play | 0,50% | 0,57% |
3 | TVN Turbo | 0,52% | 0,52% |
4 | Polsat Cafe | 0,31% | 0,35% |
5 | TLC | 0,37% | 0,32% |
6 | Domo+ | 0,09% | 0,11% |
7 | kuchnia+ | 0,13% | 0,10% |
8 | Polsat Food | 0,05% | 0,08% |
9 | BBC Lifestyle | 0,06% | 0,05% |
10 | Viacom Blink | 0,01% | 0,00% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera należała do stacji TVN Style, której wynik spadł o 5,05 proc. i wyniósł 0,94 proc.
Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost udziału o 10,39 proc. do 0,85 proc. Był to najlepszy miesięczny wynik tej stacji od jej powstania w grudniu 2003 roku.
- TVN Turbo może pochwalić się największym na rynku doświadczeniem i długą historią emisji programów motoryzacyjnych i tych skierowanych do męskiej widowni - mówi Przemysław Kwiatkowski, szef TVN Turbo. Wśród programów, które w listopadzie br. cieszyły się największą popularnością na antenie tej stacji były m.in. „Samochód marzeń: kup i zrób”, „Automaniak”, „Emil łowca fotoradarów” i „Absurdy drogowe”.
Ostatnia lokata podium w grupie 16-49 należała do Polsat Play z wynikiem na poziomie 0,70 proc. Zanotował on największy wzrost w rankingu, wynoszący 14,75 proc. W tej grupie najwięcej stracił natomiast kanał BBC Lifestyle - było to 30 proc.
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | ||
Listopad | |||
2013 | 2014 | ||
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | TVN Style | 0,99% | 0,94% |
2 | TVN Turbo | 0,77% | 0,85% |
3 | Polsat Play | 0,61% | 0,70% |
4 | TLC | 0,54% | 0,44% |
5 | Polsat Cafe | 0,37% | 0,38% |
6 | kuchnia+ | 0,11% | 0,10% |
7 | Polsat Food | 0,09% | 0,09% |
8 | Domo+ | 0,10% | 0,08% |
9 | BBC Lifestyle | 0,10% | 0,07% |
10 | Viacom Blink | 0,01% | 0,00% |
Dołącz do dyskusji: Kuchnia+ z dużym spadkiem. Rekord TVN Turbo w 16-49