Polsat Play liderem kanałów lifestylowych, TVP Kobieta wyprzedziła TVN Style
W październiku 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało E!Entertainment, a najwięcej stracił kanał Canal+ Kuchnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w październiku 2023 roku wyniósł 0,51 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do października 2022 roku zmalał o 16,39 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajął Polsat Cafe, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 0,44 proc. (spadek o 20 proc.).
TVP Kobieta wyprzedziła TVN Style
Podium, z udziałem wynoszącym 0,33 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta, która awansowała z miejsca czwartego. Wynik kanału się nie zmienił. Stacja ta jako jedyna w zestawieniu dostępna jest naziemnie w całym kraju.
Na czwartą lokatę spadło TVN Style, które odnotowało spadek o 14,29 proc. do 0,30 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał E!Entertainment, który w zestawieniu był ostatni. Jego wynik zwiększył się o 300 proc. do 0,04 proc.
Z kolei najwięcej straciła stacja Canal+ Kuchnia - w dół o 43,75 proc. do 0,09 proc. udziału. Kanał spadł z lokaty 7. na 10.
Polsat Play na czele także w 16-49
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu także należała do kanału Polsat Play. Jego udział wyniósł 0,41 proc., po spadku o 33,87 proc.
Druga była stacja Polsat Cafe (jej udział względem października 2022 roku się nie zmienił), która wyprzedziła kanał TVN Style (w dół o 31,37 proc. do 0,35 proc.).
Największym wzrostem także pochwalić się mógł kanał E!Entertainment. Jego udział zwiększył się o 200 proc. do 0,06 proc.
Z kolei najwięcej stracił tutaj kanał Discovery Life - było to 50 proc. do 0,04 proc.
Dołącz do dyskusji: Polsat Play liderem kanałów lifestylowych, TVP Kobieta wyprzedziła TVN Style