SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Play liderem kanałów lifestylowych w I półroczu, TVP Kobieta awansowała na podium. Udział TVN Style spadł o 34 proc.

W pierwszym półroczu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał E! Entertainment, a najwięcej straciło TVN Style - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w pierwszym półroczu 2023 roku wyniósł 0,61 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do pierwszego półrocza 2022 roku wynik zwiększył się o 7,02 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 0,45 proc. (wzrost o 15,38 proc.).

TVP Kobieta na podium

Podium, z udziałem wynoszącym 0,34 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta, która awansowała z piątej lokaty. Wynik kanału zwiększył się o 17,24 proc.

Z miejsca drugiego na czwarte spadło TVN Style, które odnotowało największy spadek w zestawieniu - o 34 proc. do 0,33 proc.

Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał E! Entertainment, który w zestawieniu był przedostatni. Jego wynik zwiększył się o 50 proc. do 0,03 proc.

Polsat Play wyprzedził TVN Style w 16-49

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja nowego lidera w zeszłym półroczu należała do kanału Polsat Play, który awansował z miejsca drugiego. Jego udział wyniósł 0,58 proc., po spadku o 3,33 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała stacja Polsat Cafe (jej udział względem pierwszego półrocza 2022 roku się nie zmienił - wyniósł 0,40 proc.). Podium uzupełnia kanał TVN Style (w dół o 36,51 proc. do 0,40 proc. - największy spadek w zestawieniu).

Największym wzrostem pochwalić się mógł tutaj kanał StudioMED TV. Udział stacji zwiększył się o 500 proc. do 0,06 proc.

W czerwcu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów filmowych także był Polsat Play, którego udział w 4+ zmniejszył się o 6,45 proc. do 0,58 proc., a w 16-49 - o 14,06 proc. do 0,55 proc.

Dołącz do dyskusji: Polsat Play liderem kanałów lifestylowych w I półroczu, TVP Kobieta awansowała na podium. Udział TVN Style spadł o 34 proc.

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Daf
Duże spadki są w całej grupie - TVN Style, HGTV, TLC, Food Network. Czyżby kontent był mało atrakcyjny?
10 4
odpowiedź
User
N
Duże spadki są w całej grupie - TVN Style, HGTV, TLC, Food Network. Czyżby kontent był mało atrakcyjny?


Za główną przyczynę obstawiałbym zmiany na liście kanałów platformy satelitarnej Canal+. Np. taki TVN Style wyrzucono z dotychczasowej pozycji nr 3 na 213.
10 5
odpowiedź
User
BR.
Duże spadki są w całej grupie - TVN Style, HGTV, TLC, Food Network. Czyżby kontent był mało atrakcyjny?


Za główną przyczynę obstawiałbym zmiany na liście kanałów platformy satelitarnej Canal+. Np. taki TVN Style wyrzucono z dotychczasowej pozycji nr 3 na 213.[/quote ]Oczywista rzecz ! Ja, odkąd wywalono gdzieś daleko TVN Style nie oglądałam ani razu, a przedtem byłam stałą widzką.
8 4
odpowiedź