SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krzysztof Piątek będzie reklamował suplementy diety Lab One

Piłkarz Krzysztof Piątek został ambasadorem marketingowym suplementów diety produkowanych przez firmę Lab One (należącą do funduszu Zago Capital).

Krzysztof PiątekKrzysztof Piątek

- Nasz fundusz skupia się na spółkach z segmentu beauty oraz health & lifestyle. Widzimy, że w tych segmentach, typowo skierowanych do klienta detalicznego, najlepsze rezultaty przynoszą współprace z cenionymi i dbającymi o zdrowie oraz własny rozwój gwiazdami sportu, dietetykami czy influencerami - komentuje Piotr Zagożdżon, wiceprezes Zago Capital.

Ambasadorami marketingowymi Lab One są też inni sportowcy i influencerzy, tacy jak Radosław Słodkiewicz, Paweł Głuchowski, Iwona Wierzbicka, Michał Karmowski czy Jakub Mauricz.

- Jestem ekspertem w kategorii rynku beauty, health & lifestyle i obecnie rola ambasadora marki jest jedną z wielu kluczowych strategii prowadzących do sukcesu. Współpraca musi być odpowiednio przemyślania i przygotowana. Widzę to na przykładzie mojej marki Beautamine, której ambasadorką jest znana celebrytka - Natalia Siwiec. Widzimy, że odpowiednia strategia pozycjonowania produktów, skierowanych do dobrze wyselekcjonowanej grupy docelowej przynosi zadowalające rezultaty - dodaje Piotr Zagożdżon.

Krzysztof Piątek w połowie 2019 roku wystąpił w kampaniach reklamowych sieci telekomunikacyjnej Play oraz nowego sezonu serialu „Dom z papieru” na Netfliksie.

Został też ambasadorem marketingowym napojów i przekąsek funkcjonalnych Oshee, wody mineralnej Kinga Pienińska i produktów bezglutenowych Sonko (wszystkie te marki należą do firmy Oshee). Ponadto reklamował grę wideo „FIFA 20”.

Dołącz do dyskusji: Krzysztof Piątek będzie reklamował suplementy diety Lab One

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rynek budowlany
Warto pisać bardziej szczegółowo, kim człowiek jest, bo ja go nie kojarzę zupełnie.
odpowiedź