Gold-Vit C Forte reklamowany jako „superodporność” (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca suplement diety Gold-Vit C 1000 mg Forte (produkowany przez Olimp Labs).
W spocie naukowiec wyjaśnia kobiecie, że suplement Gold-Vit C zawiera największą dzienną dawką witaminy C, ponadto jest oparty na technologii PureWay C, dzięki której zawarta w nim witamina C wchłania się wydajniej. W tej sytuacji kobieta przyznaje, że chciałaby dostać Gold-Vit C także dla swoich dzieci i męża.
Reklama kończy się sloganem „Jest wiele witamin C i jest Gold-Vit C” oraz informacją, że Gold-Vit C jest od lat liderem sprzedażowym wśród suplementów diety z witaminą C. W spocie prezentowana jest wersja 1000 mg Forte reklamowanego produktu.
Naukowca zagrał aktor, który pięć lat temu w nagradzanej i chwalonej reklamie Allegro wcielił się w staruszka, który uczy się angielskiego przez pierwszym spotkaniem z wnuczką mieszkającą w Wielkiej Brytanii.
Kampania reklamująca Gold-Vit C obejmuje m.in. telewizję.
Dołącz do dyskusji: Gold-Vit C Forte reklamowany jako „superodporność” (wideo)