Kanały lifestylowe: TVN Style znów bije rekord, Domo+ dalej mocno rośnie
Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w czerwcu br. była stacja TVN Style, która awansowała na pozycję lidera i zanotowała najlepszy wynik w historii. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo, a najwięcej stracił Fashion.
Udział kobiecego TVN Style wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,66 proc. po wzroście względem czerwca ub.r. o 50 proc. Zapewniło to stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Jest to najlepszy średni wynik miesięczny kobiecej telewizji w historii. Już w maju br. wynik TVN Style na poziomie 0,63 proc. był rekordowy (więcej na ten temat).
Na pozycję drugą z pierwszej spadł kanał TLC, jednak jego udział wzrósł o 3,8 proc. i wyniósł 0,46 proc. Na ostatnim miejscu podium utrzymał się męski kanał TVN Turbo. Jego udział w czerwcu br. to 0,45 proc. po wzroście o 5,4 proc.
Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo, którego udział powiększył się aż o 543,8 proc. i wyniósł 0,10 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji jedenastej na ósmą.
Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, którego wynik zmalał aż o 71,4 proc., a jego udział nawet nie przekroczył 0,01 proc.
wszyscy 4+ | ||||
czerwiec | 2011 | 2012 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 22 747 | 0,438 | 37 354 | 0,657 |
TLC | 23 101 | 0,445 | 26 273 | 0,462 |
TVN Turbo | 22 318 | 0,429 | 25 692 | 0,452 |
Polsat Play | 15 108 | 0,291 | 17 159 | 0,302 |
Polsat Cafe | 14 395 | 0,277 | 17 093 | 0,301 |
kuchnia.tv | 4 403 | 0,085 | 6 081 | 0,107 |
Domo | 842 | 0,016 | 5 835 | 0,103 |
ITV | 5 329 | 0,103 | 4 560 | 0,080 |
Club TV | 4 098 | 0,079 | 3 775 | 0,066 |
BBC Lifestyle | 1 933 | 0,037 | 1 939 | 0,034 |
Viacom Blink | - | - | 1 669 | 0,029 |
Wedding TV | 947 | 0,018 | 1 556 | 0,027 |
Fashion | 751 | 0,014 | 214 | 0,004 |
W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem w czerwcu br. także był kanał TVN Style (0,89 proc. udziału, wzrost o 41,6 proc.), na drugim miejscu znalazł się kanał TVN Turbo (0,70 proc. udziału, spadek o 7,9 proc.), a trzecie było TLC (0,63 proc., + 11 proc.).
Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo, który zanotował aż siedmiokrotnie wyższy wynik niż w czerwcu ub.r. Liderem spadku był kanał Fashion, który stracił 72 proc. udziału.
wszyscy 16-49 | ||||
czerwiec | 2011 | 2012 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 13 652 | 0,628 | 21 533 | 0,889 |
TVN Turbo | 16 408 | 0,755 | 16 822 | 0,695 |
TLC | 12 278 | 0,565 | 15 186 | 0,627 |
Polsat Cafe | 8 481 | 0,390 | 8 481 | 0,350 |
Polsat Play | 7 647 | 0,352 | 8 334 | 0,344 |
ITV | 3 894 | 0,179 | 3 320 | 0,137 |
kuchnia.tv | 2 329 | 0,107 | 3 100 | 0,128 |
Domo | 377 | 0,017 | 2 948 | 0,122 |
Club TV | 2 243 | 0,103 | 1 956 | 0,081 |
BBC Lifestyle | 870 | 0,040 | 1 356 | 0,056 |
Viacom Blink | - | - | 972 | 0,040 |
Wedding TV | 620 | 0,028 | 711 | 0,029 |
Fashion | 540 | 0,025 | 170 | 0,007 |
Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w ostatnim miesiącu był dokumentalny serial “Śmierć na 1000 sposobów”, który do Polsatu Play przyciągnął aż 228 tys. widzów. W top 10 znalazło się aż siedem programów TVN Style. Po jednej pozycji wprowadziły wspomniany już Polsat Play, a także TLC i TVN Turbo.
Raport top programów | wszyscy 4+ | |||
Program | Stacja | AMR | SHR % | |
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW | Polsat Play | 227 689 | 2,31 | |
SMAKUJ SWIAT Z PASCALEM | TVN Style | 203 828 | 1,92 | |
KUCHENNE REWOLUCJE | TVN Style | 195 843 | 1,96 | |
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 193 267 | 2,23 | |
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ | TLC | 180 981 | 1,57 | |
7 KOBIET - CIAZA /FILM DOK.ANG./ | TVN Style | 177 129 | 2,08 | |
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ | TVN Turbo | 175 246 | 2,31 | |
MIASTO KOBIET /MAGAZYN/ | TVN Style | 174 117 | 1,82 | |
SMS ZGLOSZENIE DO PROGRAMU | TVN Style | 171 099 | 1,73 | |
PANI GADZET /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 168 090 | 1,21 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: TVN Style znów bije rekord, Domo+ dalej mocno rośnie