TVN Style liderem kanałów lifestylowych, Wedding TV straci najwięcej
W kwietniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych umocnił się kanał TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogą Kuchnia+, z kolei najwięcej stracił Wedding TV.
Udział TVN Style w kwietniu 2013 roku wyniósł 0,73 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 29,4 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął kanał TVN Turbo, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 15,6 proc. i wyniósł 0,45 proc. Z kolei ostatnie miejsce podium należało do TLC. Udział tej stacji wyniósł 0,40 proc., po spadku o 22,5 proc.
Największym wzrostem pochwalić się mogła zajmująca szóste miejsce Kuchnia+, której udział w kwietniu br. zwiększył się o 57,3 proc. i wyniósł 0,14 proc.
Natomiast największy spadek w rankingu zanotował zajmujący ostatnią lokatę kanał Wedding TV, którego udział zmniejszył się aż o 73,8 proc. do poziomu nieco ponad 0,01 proc. 20 maja br. kanał zmieni nazwę na Love i wzbogaci swoją ofertą programową (więcej na ten temat)
wszyscy 4+ | ||||
kwiecień | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 34 056 | 0,561 | 44 934 | 0,726 |
TVN Turbo | 32 671 | 0,538 | 28 129 | 0,454 |
TLC | 31 306 | 0,516 | 24 783 | 0,400 |
Polsat Play | 16 738 | 0,276 | 23 834 | 0,385 |
Polsat Cafe | 16 667 | 0,275 | 17 238 | 0,278 |
kuchnia+ | 5 421 | 0,089 | 8 644 | 0,140 |
Domo+ | 4 693 | 0,077 | 5 213 | 0,084 |
BBC Lifestyle | 3 277 | 0,054 | 3 031 | 0,049 |
Polsat Food | - | - | 2 774 | 0,045 |
Viacom Blink | 1 420 | 0,023 | 793 | 0,013 |
Wedding TV | 2 527 | 0,042 | 654 | 0,011 |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem z miejsca drugiego na pozycję lidera awansowała stacja TVN Style, której udział wzrósł tutaj o 31,6 proc. i ustabilizował się na poziomie 1,01 proc. Z kolei na drugie miejsce z pierwszego spadł kanał TVN Turbo (0,69 proc.; w dół o 17,2 proc.). Ostatnia lokata podium należała do TLC (0,60 proc.; - 15,1 proc.).
W grupie 16-49 największym wzrostem (o 44,0 proc.) pochwalić się mógł Polsat Play. Z kolei najwięcej straciła telewizja Wedding TV - było to aż 72,7 proc.
wszyscy 16-49 | ||||
kwiecień | 2012 | 2013 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Style | 19 477 | 0,766 | 25 209 | 1,008 |
TVN Turbo | 21 260 | 0,836 | 17 307 | 0,692 |
TLC | 17 867 | 0,703 | 14 927 | 0,597 |
Polsat Play | 8 088 | 0,318 | 11 460 | 0,458 |
Polsat Cafe | 8 320 | 0,327 | 8 507 | 0,340 |
kuchnia+ | 3 194 | 0,126 | 3 737 | 0,149 |
Domo+ | 2 552 | 0,100 | 2 610 | 0,104 |
Polsat Food | - | - | 1 965 | 0,079 |
BBC Lifestyle | 2 345 | 0,092 | 1 736 | 0,069 |
Wedding TV | 1 119 | 0,044 | 306 | 0,012 |
Viacom Blink | 904 | 0,036 | 252 | 0,010 |
Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w kwietniu 2013 roku było reality-show „Sekrety chirurgii”, który do TVN Style przyciągnął 274 tys. widzów. Do rankingu top 10 stacja ta wprowadziła najwięcej, bo aż siedem pozycji. Po jednym miejscu zajęły programy nadane przez TLC, TVN Turbo oraz Polsat Play.
Raport TOP programów | Stacja | Wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % | |
SEKRETY CHIRURGII /REALITY SHOW POL./ | TVN Style | 273 808 | 2,88 |
WOJCIECH CEJROWSKI - BOSO /CYKL REP.POL./ | TVN Style | 265 258 | 2,37 |
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ | TLC | 262 227 | 2,70 |
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/ | TVN Turbo | 229 095 | 1,62 |
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ | TVN Style | 227 579 | 1,74 |
NAJSZTUB SLUCHA /TALK SHOW POL./ | TVN Style | 220 326 | 1,91 |
CHLOPAKI DO WZIECIA /MAG.POL./ | Polsat Play | 208 123 | 1,36 |
WIEM CO JEM WIEM CO KUPUJE /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 195 627 | 1,46 |
PANI GADZET /PROG.PORAD.POL./ | TVN Style | 189 727 | 1,64 |
WYCHOWANE NA SEKSIE /FILM DOK.USA/ | TVN Style | 188 318 | 2,57 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: TVN Style liderem kanałów lifestylowych, Wedding TV straci najwięcej