SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanały lifestylowe: TVN Style z rekordem, Domo+ o 700 proc. do góry

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w maju br. była stacja TVN Style, która awansowała na pozycję lidera i zanotowała najlepszy wynik w historii. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo+, a najwięcej stracił Fashion TV.

Udział TVN Style wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,63 proc. po wzroście aż o78,1 proc. Zapewniło to stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Jest to najlepszy średni wynik miesięczny kobiecej telewizji w historii. Kanał wiosną br. wprowadził do ramówki m.in. nowe, wysokobudżetowe produkcje „Perfekcyjna pani domu” i „Smakuj świat z Pascalem”, w ramówce umieścił też m.in. wieczorne pasmo dokumentów o zbrodniach, a zrezygnował natomiast z części pozycji studyjnych jak program „Matki i córki” Jolanty i Aleksandry Kwaśniewskich (dowiedz się więcej).

- Widzowie chcą oglądać historie, które wzruszają, zadziwiają, zaskakują, szokują, a czasem nawet przerażają i straszą. W tym sezonie postawiliśmy na jakość i emocje i tak próbujemy uwieść naszych widzów - mówi nam Małgorzata Łupina, która od połowy grudnia br. kieruje TVN Style (zastąpiła wtedy Yvette Żółtowską-Darską, więcej na ten temat).

Na pozycję drugą z pierwszej spadł kanał TVN Turbo, jednak jego udział wzrósł o 22,3 proc. i wyniósł 0,51 proc. Na ostatnim miejscu podium utrzymało się TLC. Jego udział w marcu br. to niecałe 0,51 proc., po wzroście aż o 46,8 proc

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział powiększył się aż ośmiokrotnie i wyniósł 0,09 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziesiątej na ósmą.

Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, który stracił aż 62,5 proc., a jego udział nawet nie przekroczył 0,01 proc.

majwszyscy 4+
20112012
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TVN Style19 9100,35234 1540,627
TVN Turbo23 5770,41727 7910,510
TLC19 5170,34627 6710,508
Polsat Play14 7310,26116 1160,296
Polsat Cafe12 3260,21815 6550,287
kuchnia.tv4 8190,0855 6450,104
Domo5970,0114 8160,088
ITV5 7020,1014 1520,076
Club TV3 7240,0663 8250,070
BBC Lifestyle1 8660,0332 8560,052
Viacom Blink--1 3860,025
Wedding TV5580,0101 2080,022
Fashion4720,0081720,003


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem w maju br. także był kanał TVN Style (0,86 proc. udziału, wzrost aż o 80 proc.), na drugim miejscu znalazł się kanał TVN Turbo (0,82 proc. udziału, wzrost o 16,2 proc.), a trzecie było TLC ( 0,69 proc., + 29,7 proc.).

Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo+, który zanotował aż jedenastokrotnie wyższy wynik, niż w maju ub.r. Liderem spadku także i tutaj był Fashion, który stracił połowę udziału.

majwszyscy 16-49
20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Style11 2610,47519 4850,855
TVN Turbo16 7050,70518 6650,819
TLC9 8690,41615 7250,690
Polsat Play7 7000,3258 2300,361
Polsat Cafe6 8850,2908 1840,359
kuchnia.tv2 5190,1063 6510,160
ITV4 1050,1733 1560,138
Domo2500,0112 7750,122
BBC Lifestyle8970,0382 2710,100
Club TV1 6120,0681 9840,087
Viacom Blink--6270,027
Wedding TV3520,0154120,018
Fashion2920,0121400,006


Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w ostatnim miesiącu był  magazyn poradnikowy “Wiem, co jem”, który do TVN Style przyciągnął uwagę aż 237 tys. widzów. W top 10 znalazło się aż sześć programów tej stacji. Trzy pozycje wprowadziło TLC, a jedną - TVN Turbo.

Raport top programówwszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./TVN Style237 0942,60
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/TVN Turbo233 5092,15
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./TLC227 0402,05
PORODOWKA /PROG.DOK.USA./TLC226 6351,77
LEGALNA KULTURA /AKCJA SPOL./TVN Style224 9812,96
SMAKUJ SWIAT Z PASCALEM /SER.KULIN.POL./TVN Style212 5032,34
PANI GADZET /PROG.PORAD.POL./TVN Style197 7881,94
BARDZO OSTRY DYZUR /SER.DOK.ANG./TLC193 6741,96
CALA POLSKA CZYTA DZIECIOM /KAMPANIA SPOLECZNA/TVN Style192 8181,68
PERFEKCYJNA PANI DOMU /PROG.PORAD.POL./TVN Style192 5831,24

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Kanały lifestylowe: TVN Style z rekordem, Domo+ o 700 proc. do góry

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tvn style
A teraz tłumaczne tego Newsa w Polsce zyje 38 milionow mieszkanców chetnych ogladc to badziewei o nazwie TVN style jest 19 tysiecy czyli czyli ponizej jednej dziesiatej 1 procenta i tyle natemat stacji ktora miesci sie w okolicach błedu statystycznego i jest skierowana do wyjatkowo infantylnego odbiorcy
odpowiedź